یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش

اتاق تعاون ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برای سومین سال متوالی یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را از ۵ تا ۸ خرداد ماه با حضور تعدادی از شرکت های داخلی و خارجی به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش برگزار می کند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولیدکنندگان و فعالان ساخت و ساز و همچنین معرفی و نمایش هر چه بهتر گوشه ای از توانمندی های تولیدی و صادراتی کشور در این حوزه میباشد.

کلاتهایی؛ معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران گفت: در نمایشگاه امسال تا کنون بیش از ۱۳۰ شرکت در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع ثبت نام کرده اند و با توجه به فرصت باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه انتظار می رود تعداد مشارکت کنندگان افزایش یابد.
از میان این مشارکت کنندگان، بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی و ۱۹ شرکت تحت عنوان نمایندگی شرکت های خارجی همچون: بلژیک، فنلاند، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، برزیل، سوئیس، آمریکا، مالزی، تایوان، کره جنوبی، سوئد، چین، ژاپن، لهستان، نروژ، فرانسه، کانادا از کشورهایی هستند که به صورت نمایندگی در این نمایشگاه حضور دارند.

جدیدترین دستاوردها، تولیدات و فناوری های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی و همچنین تجهیزات و لوازم کار و ایمنی، در و پنجره، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایق های صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی ازدیگر تولیدات و فناوری هایی است که شرکت ها در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد .

کلاتهایی اضافه کرد: همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش، همایش تخصصی دو روزه ای با همکاری سازمان نظام کاردانی استان تهران و با حضور اعضای این سازمان برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری نمایشگاه: ۵ الی ۸ خرداد ۱۳۹۴
مکان: نمایشگاه بین المللی کیش
سایت مرتبط: www.iranconfair.ir
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook