گفت و گویی پیرامون همکاری مشترک مدرسه معماری فرصت و مدرسه معماری بارسلون

به گزارش معمارنیوز، محمدحسین فرصت اظهار داشت: گفت و گویی پیرامون گامی بلند مبنی بر همکاری مشترک مدرسه معماری فرصت و مدرسه معماری بارسلون با حضور کاردار محترم اسپانیا در ایران، کارلوس آراگون پنجشنبه ششم آذرماه راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح، در مدرسه معماری فرصت برگزار می شود.

رئیس مدرسه معماری فرصت گفت: هدف از برگزاری این نشست، زمینه سازی جهت دعوت از سانتیاگو کالاتراوا معمار برجسته اسپانیایی و رافائل مونئو برنده جایزه معماری پریتزکر سال ۱۹۹۶ در ایران است.

گفتنی است جایزه پریتزکر که به عنوان نوبل معماری نیز از آن یاد می شود هر سال به یک معمار زنده به خاطر کارهایی که در اثر تاثیر آفریده های معماری او در ارتقای سطح معماری جهان پدید آمده اعطا می شود.

محمدحسین فرصت در ادامه بیان کرد: همزمان با برگزاری این گفتمان، سلسله جلسات مدرسه معماری فرصت با موضوع داستان و معماری برگزار می گردد. برای حضور در این نشست با مدرسه معماری فرصت با شماره ۸۸۹۳۴۹۰۰ تماس گرفته و صندلی خود را رزرو نمائید. حضور در این نشست رایگان و با ثبت نام قبلی امکان پذیر است.

همچنین رئیس مدرسه معماری فرصت تصریح کرد: این سلسله نشست ها به همت مدرسه معماری فرصت، خانه معماران آرمانشهر و سازمان انرژی های نو ایران، با هدف باز اندیشی در معماری ایران برپا می شود.

آدرس مکان برگزاری شهرک قدس- انتهای بلوار شهید دادمان (پونک باختری) – جنب بزرگراه یادگار امام (ره) – پژوهشگاه نیرو – ساختمان معاونت امور انرژی (سازمان انرژی های نو ایران) – طبقه ششم- مدرسه معماری فرصت می باشد.


محمد حسین فرصت - کارلوس آراگون
کارلوس آراگون – محمد حسین فرصت

Follow Memarnews

FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook