کارگاه پاکت آبی بیست و هشتم با موضوع “پل طبیعت”

سلسله کارگاه های فکر تا عمل
پاکت آبی بیست و هشتم با موضوع “پل طبیعت”

کارگاه های پاکت آبی محفلی است برای دانشجویان و فارغ التحصیلان جوان معماری برای آشنایی با تجربیات معماران فعال و چالش های واقعی آنان درمحیط کار و همچنین آگاهی از روند شکل گیری یک اثر معماری از کانسپت تا اجرا. این کارگاه ها به صورت ماهانه با موضوع یکی از آثار شاخص معماری معاصر ایران و با حضور طراح (یا طراحان) آن در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می شود. در طی این جلسات یک پاکت آبی با محتوای مدارکی از معمار . موضوع جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد. این بسته مجموعه ارزشمندی برای معرفی آثار معاصر معماری کشور می باشد که با بالا بردن سطح اطلاعات شرکت کنندگان زمینه را برای حضور فعالتر آنها در کارگاه فراهم می سازد. جهت ارتقای کیفی جلسه و برقراری ارتباط بین معمار و شرکت کنندگان ، این کارگاهها با ظرفیت های محدود برگزار میشود و اداره بیش از نیمی از زمان آن به عهده شرکت کنندگان می باشد.

با حضور:
مهندس لیلا عراقیان
مهندس علیرضا بهزادی

آخرین مهلت ثبت نام: دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

زمان: پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
مکان: نگارخانه پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران
تلفن: ۷۷۵۳۹۲۸۲  –   ۷۷۵۰۳۳۸۵
سایت مرتبط: www.bluepacket.blog.com
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook