کارگاه آموزشی “آینده‌پژوهی در حوزه مدیریت شهری”

کارگاه آموزشی “آینده ‌پژوهی در حوزه مدیریت شهری” مورخ ۳۰ دی ماه در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار خواهد شد.

حمید قربانی مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق، در ارتباط  با برگزاری این کارگاه گفت: با توجه به فرآیند سریع و پویایی در زمینه پژوهشی، انجام اقدامات برنامه‌ریزی شده در سازمان‌های پژوهشی مشتمل بر تجزیه و تحلیل منابع، الگوها و عوامل تغییر و یا ثبات می‌تواند به تجسم شرایط احتمالی آینده و انتخاب برنامه‌های مناسب برای آن‌ها بپردازد.

وی تصریح کرد: برگزاری این کارگاه ضمن ایجاد انگیزش در پژوهشگران، میتواند بهره‌گیری از ابزار تکوین شده آکادمیک جنبه‌های کاربردی و موارد استفاده آن را در توسعه فعالیت‌های مربوط به تحقیق و توسعه نمایان سازد.

قربانی در ارتباط با مسائلی که در این کارگاه مطرح خواهد شد افزود: این مسائل شامل بررسی فواید آینده‌پژوهی و ضرورت توجه به آن در واحدهای تحقیق و توسعه  و روش‌های بهره‌گیری از دانش آینده پژوهی خواهد بود.

زمان: چهارشنبه ۳۰ دی ماه ۹۴، ساعت ۹ الی ۱۶
مکان: سالن همکف مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران
منبع: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران

منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook