پخش گفتگوی تلویزیونی با موضوع «معماری و سیمای شهر» در برنامه “نقطه” از شبکه ۴ سیما – امشب

برنامه تلویزیونی “نقطه” با موضوع طراحی، امشب مورخ سه شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

برنامه امشب با حضور:
مهمان: مهندس محمدرضا نیکبخت
اجرا: مسیحا ربیعی

در این قسمت از برنامه گفتگوی مفصلی با مهندس نیکبخت در خصوص معماری ایران، سیمای شهر، حقوق شهروندی در معماری و آینده پیش روی معماری ایرانی صورت گرفت و ایشان با تجربه سالیان بسیاری که در این حیطه داشتند پاسخ های دقیقی دادند.

در برنامه “نقطه” سعی شده است به رشته هایی چون طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، طراحی محصول، طراحی شهری، طراحی داخلی ، معماری و… پرداخته شود.
طراحی به مثابه ی شیوه ای از تفکر که فرآیند و سازوکارهای مختص به خود را دارد و در حیطه های مختلف مشترک است. در هرقسمت از برنامه «نقطه» به یکی از شاخه های طراحی پرداخته و گفتگوهایی با طراحان و صاحب نظران آن حوزه انجام می شود.

طراحان در این برنامه از رویارویی خود با مسائل مختلف و نحوه ی راه حل یابی خلاق می گویند و تجربه های خود را به اشتراک می گذارند.مسعود نجابتی، صداقت جباری، احمد عابدینی، محمدرضا دوست محمدی، محمدرضا نیک بخت، مجید زارع، کورش پارسا نژاد و … از جمله اساتید دانشگاه و طراحان صنعتی و گرافیکی هستند که در این برنامه با آنها گفتگو شده است.

در بخش ابتدایی برنامه «نقطه» مخاطبان با موضوع برنامه آشنا می شوند، در بخش «بیان تجربه» یک طراح و یا گرافیست ازتجربه های خود در زمینه طراحی می گوید و در بخش گفتگو که اجرای آن را مسیحا ربیعی برعهده دارد با مهمان برنامه گفتگو می کند.

«نقطه» شروعی است برای گفتگوهای طراحانه، این برنامه با طراحی و اجرای مسیحا ربیعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه ۴ سیما پخش می شود.

زمان پخش برنامه: سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸، ساعت ۲۱ – برنامه نقطه از شبکه ۴ سیما
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook