وبینار آموزشی با مجوز تمدید و ارتقا پایه در کلیه رشته ها و پایه ها با صلاحیت نظارت و اجرا

وبینار آموزشی با مجوز تمدید و ارتقا پایه در کلیه رشته ها و پایه ها با صلاحیت نظارت و اجرا با موضوع:
▪️|سمینار تخصصی رشد، توسعه و بازآفرینی پایدار شهری|

به اطلاع مهندسان محترم عضو سازمان نظام مهندسی در سراسر کشور می رساند پیش برنامه همایش بین المللی فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم با سخنرانی متخصصان بنام دنیا از کشورهای ایران، ژاپن، چین و با مجوز رسمی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی، با مشارکت معاونت ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اداره کل راه و شهرسازی استان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و سایر نهادهای دولتی و خصوصی و با همراهی سفارت ژاپن و بنیاد ملی ژاپن از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی برگزار خواهد گردید.

مطابق نامه ابلاغی از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شماره ۴۲۰/۹۹۱۶۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ شرکت در همایش فوق به صورت مجازی (آنلاین) بعنوان یک دوره آموزشی برای ارتقاء پایه در کلیه رشته ها و پایه ها با صلاحیت نظارت و اجرا در نظر گرفته شده است. همچنین براساس هماهنگی صورت گرفته با دفتر مقررات ملی ساختمان و با توجه به الزامی بودن گذراندن دوره مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان( صرفه جویی در مصرف انرژی) برای کلیه متقاضیان ارتقاء پایه مهندسان رشته های عمران ، معماری ، برق و مکانیک (از ابتدای مرداد ماه سال جاری) و الزام گذارندن دوره های مذکور برای کلیه متقاضیان تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته های فوق الذکر، حضور مهندسان عضو سازمان در این همایش، مشمول امتیاز دوره مذکور را نیز خواهد داشت.

شایان ذکر است این دوره به صورت مجازی برگزار گردیده و آزمون پایان دوره آن با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، به صورت سراسری و حضوری درتمامی مراکز استانهایی که اعضای آن در این رویداد شرکت نموده اند برگزارخواهد شد.

مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی علاقه مند به شرکت در این همایش آموزشی می توانند با مراجعه به سایت سازمان و از طریق کارتابل الکترونیکی اعضا و ورود به سامانه تندیس و بخش ” آموزش / ثبت نام در دوره ” نسبت به ثبت نام و حضور در برنامه اقدام نمایند .
مهندسان عضو سایر سازمانهای نظام مهندسی ساختمان از سراسر کشور علاقه مند به شرکت در این همایش آموزشی نیز می توانند با مراجعه به سایت این سازمان و از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام و حضور در برنامه اقدام نمایند .

▪️ در صورت شرکت در این رویداد و قبولی در آزمون، جایگزین دوره الزامی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان برای رشته های عمران معماری برق و مکانیک جهت تمدید و ارتقا می باشد.

شایان ذکر است هزینه ثبت نام در همایش برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی ۴۰۰ هزار تومان و هزینه برای مهندسان عضو سایر استان ها ۸۰۰ هزار تومان تعیین گردیده است که اعضای استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه تندیس و یا مراجعه به امور مالی سازمان طبقه ۳ ساختمان مرکزی و سایر اعضا از طریق واریز مبلغ فوق به شماره کارت مجازی به نام سازمان(۰۰۸۷-۸۱۵۴-۳۳۸۹-۶۱۰۴) صرفاً از طریق خودپرداز بانک ملت در سراسر کشور(به همراه وارد کردن شناسه ۱۱۰۰۰۸۰۱۲۰۰۵۲۷۱۳۶ ) و یا به صورت واریز به حساب بانک ملت(۶۱۸۵۶۱۷۲/۵۱) صرفاً واریز در داخل بانک به صورت فیش واریزی به نام سازمان با شناسه واریز ۱۱۰۰۰۸۰۱۲۰۰۵۲۷۱۳۶ و درج شماره قرمز رنگ فیش و یا شماره مرجع در فرم ثبت نام، نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل نام نویسی در همایش اقدام نمایند. (از طریق همراه بانک صورت نپذیرد)

برنامه زمانبندی دقیق کلاسها در روزهای آتی باطلاع شرکت کنندگان محترم خواهد رسید. همچنین سه روز قبل از شروع رویداد، لینک کلاسها به مهندسانی که موفق به ثبت نام و واریز هزینه دوره شده اند ارسال خواهد شد.

لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال، به آدرس ایمیل education@azarnezam.ir پیام ارسال نمایید.

لینک های مرتبط:
دستورالعمل الزام مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان
لینک ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی
لینک ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان سایر استان ها
لینک خبر سمینار در سایت شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان

دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook