همایش ملی «نماد و هویت»

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی برگزار می کند؛ 

همایش ملی «نماد و هویت»

به منظور هویت‌ بخشی به معماری و فضاهای شهری؛ همایش ملی «نما و هویت» به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌ شود.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی گفت: سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در راستای وظایف قانونی خود و با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه تخصصی از مهم ترین موضوعات تخصصی معماری و شهرسازی ۹ دی ماه ۱۴۰۲، همایشی تخصصی با عنوان «نما و هویت» برگزار می‌نماید.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، مریم استادی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفتگویی با بیان اینکه هویت شهرهای امروز در گرو آنچه از سیمای آن پیداست می باشد. اظهار کرد: معماری و شهرسازی اصیل ایرانی همواره از ارزش‌ های استوار و پاسخگو به زمان خود، برخوردار بوده است.
وی گفت: این معماری دارای چنان هویت و مفهومی است که هنوز پس از گذشت سالیان متمادی می‌تواند سر مشق مناسبی برای ساخت و سازهای امروزه در پیوستار زمان باشد.
استادی بیان کرد این همایش در محورهای سه گانه خود به مهم ترین موضوعات و چالش‌ های فراروی نما و منظر در شهر از جمله تداوم هویت در پیوند گذشته با امروز، تحقق سیما و منظر ایرانی اسلامی و بازتولید هویت در توسعه‌ های جدید و توجه به نقش فناوری‌ ‎های نوین و کاربرد آن در ساخت و سازها می‌پردازد.
دبیر همایش ملی نما و هویت گفت: کمیسیون سیما و منظر و کمیسیون تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان برگزارکنندگان اصلی این همایش هستند.

با حضور:
• دکتر مهدی حجت
موضوع: تحقق سیما و منظر ایرانی اسلامی
• دکتر هادی ایوانی
موضوع: تداوم هویت در پیوند گذشته و حال
• مهندس علیرضا مشهدی میرزا
موضوع: بازتولید هویت در توسعه جدید از طریق فناوری های نوین

* ثبت نام از طریق کارتابل ساجام ویژه مهندسان عضو سازمان
* لینک ثبت‌ نام شرکت‌کنندگان غیر عضو سازمان 

زمان: شنبه، ۹ دی ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۱:۰۰
مکان: هتل پردیسان مشهد

دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook