نمایشگاه نقاشی معماری اردکان یزد

نمایشگاهی از نقاشی‌های «غزاله اخوان» در گالری ساربان گشایش می‌یابد.
این نمایشگاه شامل ۳۲ اثر است که ۱۶ اثر با تکنیک آبرنگ و مرکب و ۱۶ اثر دیگر با تکنیک اکریلیک روی بوم و گونی و در ابعاد مختلف خلق شده‌اند.آثار این نمایشگاه در دو بخش آبرنگ و مرکب با موضوع معماری اردکان یزد است. اخوان به دلیل علاقه شخصی‌اش به معماری‌های خاص ایران این موضوع را برای کارهایش انتخاب کرده است. بیش از ۹۰ درصد نمایشگاه‌های این هنرمند به همین موضوع ارتباط داشته است.

نمایشگاه نقاشی‌های اخوان روز جمعه چهارم بهمن ماه، ساعت ۱۶ در گالری ساربان واقع در شهید بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره ۸ افتتاح می‌شود و تا ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری ساربان مراجعه کنند.

غزاله اخوان متولد تهران و دارای مدرک فوق‌لیسانس فلسفه و تاریخ از دانشگاه تهران است و نقاشی اصلی‌ترین فعالیت اجتماعی او بعد از اتمام دانشگاه محسوب می‌شود. اخوان همچنین با استفاده از مکتب‌های متفاوت در نقاشی، به خصوص آبرنگ و اکریلیک به مدت هشت سال روی نقاشی چینی کار کرده است.

تاکنون از آثار این هنرمند نمایشگاه‌های مختلفی به صورت انفرادی و گروهی در کشورهایی چون ایران، اسپانیا(مرکز هنرهای مادرید)، مکزیک، مونترال کانادا، استرالیا ، سازمان ملل و … برگزار کرده است.
سایت منبع: www.Memarnews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook