نمایشگاه تخصصی عکس در اداره کل راه و شهرسازی مازندران

سید حمید حسینی؛ رییس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری نمایشگاه تخصصی عکس در این اداره کل با هدف بررسی احیا هویت و مفاهیم، معماری و منظر تاریخی شهرهای مازندران خبر داد.
طی سالیان اخیر الگوها و مفاهیم تاریخی شهرهای استان به فراموشی سپرده شده و متاسفانه معماری بدون توجه به سیما و منظر شهری و تاریخ منطقه جایگزین آن گردیده که این امر منجر به تخریب هویت بومی شهرهای استان شده است.

وی افزود: امید است کارشناسان این حوزه بتوانند با تدوین سیاستها و برنامه ریزیهای مدون و با توجه به شرایط محیطی، گام مهمی در راستای احیا هویت و باززنده سازی معماری تاریخی شهرهای مازندران برداشته شود.
حسینی هدف از برگزاری این را نمایشگاه را آشنایی از قدمت و پیشینه معماری خاص استان و گسترش الگوها در مجموعه های شهری عنوان نمود.
گفتنی است نمایشگاه مذکور با همت و کوشش علی اکبر طیبی کارشناس ارشد معماری این اداره کل و سمانه آرامی راد از ۳۱ خرداد تا ۴ تیرماه سال جاری در محل ساختمان شماره یک این اداره کل (خیابان جام جم) برقرار است.

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook