نمایش ۳۴ اثر برگزیده مبلمان شهری در برج میلاد

نخستین جشنواره ملی مبلمان شهری با عنوان «دایره خلاق» از سوی سازمان زیباسازی شهرتهران به منظور معرفی توانمندی ها و توسعه ایده های خلاقانه ۲۰ اسفند در برج میلاد برگزار می شود.

۲۰ اسفند آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی مبلمان شهری در سالن همایش های برج میلاد معرفی شده و ۳۴ اثر برگزیده در محوطه بیرونی برج در معرض دید عموم قرار می گیرند.
هدف از اجرای این جشنواره، تشویق و ترغیب طراحان برای طراحی، توسعه و ساخت طرح های خلاقانه، نوآورانه و اصیل در حوزه نشیمن شهری و به کارگیری ایده های خلاقانه در فرایندهای زیباسازی شهری است.

مدیر فنی بخش دایره خلاق، اظهار داشت: هم اکنون درحال رایزنی هستیم تا برای نوروز ۹۴ این آثار در محوطه پل طبیعت برای نمایش عمومی جانمایی شود.
برای اجرای این طرح ، فعالیت این گروه از ۲۰ آذر آغاز شده و طی اعلام فراخوان آثار هنرمندان به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری در دو مرحله ۲۲ اثر در بخش رقابتی و ۱۲ اثر در بخش ویژه انتخاب شدند.

زمان: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
مکان: برج میلاد

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook