نشست مدیریت یکپارچه شهری و شهرهای هوشمند

نشست تخصصی با موضوع مدیریت یکپارچه شهری و شهرهای هوشمند  توسط مرکز علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی سازمان نوسازی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و شهرداری منطقه دو و انجمن بین المللی مدیران ایران به سخنرانی دکتر علی مستشاری در روز شنبه مورخ ۱۴ تیرماه ۱۳۹۳ در سالن همایش‌ فرهنگسرای این سینا واقع در میدان صنعت، بلوار خوردین، چهارراه ایران زمین، ابتدای خیابان ایران زمین، فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌گردد .

دکتر علی مستشاری هم اکنون مدیریت Global Institute for Sustainable Development در شهر نیویورک را به عهده دارد. این سازمان به بررسی راهکارهای توسعه پایدار اقتصادی – اجتماعی – زیست محیطی با به کارگیری فن آورهای نوین و اندیشه سیستم‌ها می‌پردازد. از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۴ دکتر مستشاری به عنوان رییس دانشکده مهندسی سیستم‌های فنی-اجتماعی دانشگاه استیونس و مدیر شبکه شهرهای هوشمند مشغول به کار بود. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ دکتر مستشاری مشاور ارشد معاون دبیر کل برنامه توسعه سازمان ملل متحد در نیویورک بود و در این موقعیت نظارت بر بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار مجموعه پروژه‌های توسعه در زمینه‌های انرژی، محیط زیست، لجیستیک دارو رسانی و فقر زدایی را بر عهده داشت. وی مدرک دکترای خود را در مدیریت و برنامه ریزی تکنولوژی از دانشگاه  MIT، کارشناسی ارشد در سیاست گذاری تکنولوژی از دانشگاه MIT ، کارشناسی ارشد در مهندسی حمل و نقل از دانشگاه MIT، کارشناسی ارشد در مهندسی بیوتکنولوژی از دانشگاه نبراسکا و کارشناسی مهندسی شیمی شاخه صنایع نفت از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرد. دکتر مستشاری از بنیانگذاران انجمن بین المللی مدیران ایرانی و عضو هیئت مشاورین این سازمان است.

لازم به ذکر است برای کلیه حاضرین در نشست گواهی‌نامه حضور در نشست به صورت رایگان صادر خواهد گردید.
سایت مرتبط: www.umiu.ir

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook