نتایج مسابقه طراحی سردرورودی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، رییس پارک علم و فناوری شیخ بهایی در این خصوص گفت: از تاریخ سوم اردیبهشت ماه تا سی‌ام تیرماه سال جاری ۵۲ اثر به دبیرخانه مسابقه طراحی سردرورودی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رسید.

حمید مهدوی با بیان اینکه ۵۰ اثر مورد قبول واقع شد، افزود: ۱۸ طرح از استان اصفهان، ۱۵ طرح از استان تهران، پنج طرح از استان آذربایجان شرقی، سه طرح از استان گلستان، دو طرح از استان البرز و از استان‌های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، قم، گیلان، کردستان، فارس و لرستان هرکدام یک طرح به دبیرخانه مسابقه رسید.

وی اعلام کرد: محسن سوری از استان همدان رتبه نخست طراحی سردروردی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را کسب کرده و توانست جایزه ۶۰ میلیون ریالی این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

مهدوی در ادامه با بیان اینکه در این مسابقه دو گروه از استان‌های اصفهان و تهران به صورت مشترک مقام دوم را کسب کردند، اظهار کرد: فاطمه غریبی، سعادت قریشی، ساینا شایان جو و سمیرا میرحسنی از استان تهران و بهزاد محمود زاده و امین شمس از استان اصفهان، جایزه ۲۰ میلیون ریالی را به خود اختصاص دادند.

رییس پارک علم و فناوری شیخ بهایی با بیان اینکه در این مسابقه طرحی به مقام سوم دست نیافت، ادامه داد: عادل اسدی، عقیل سلیمانی‌فر، علی غیاسوند، احمد صابری از استان‌های آذربایجان شرقی،کرمانشاه، تهران و اصفهان نیز به ترتیب توانستند رتبه چهارم تا هفتم را از آن خود کنند.
IMG_0318098765678

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۳ نظر on “نتایج مسابقه طراحی سردرورودی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان”

  • میثم wrote on ۱۷ شهریور, ۱۳۹۳, ۲۱:۰۶

    لطفا کارای برگزیده رو بزارید

  • سما wrote on ۱۹ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۱:۱۳

    لطفا کارای برگزیده رو بزارید

  • محسن یزدان پناهی wrote on ۲۴ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۵:۲۹

    دلیل این تاخیر در به نمایش گذاشتن آثار برگزیده چی هست؟!!

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook