سمینار بین المللی آموزشی تخصصی مهندسین عمران و معماری AIA آمریکا

استادان فرهیخته، پژوهشگران ارجمند و دانشجویان گرامی:
فناوری چه درونزا و مبتنی بر فعالیتهای تحقیق و توسعه داخلی باشد و چه با منشأ خارجی و برونزا تلقی شود، مستلزم مدیریت بر فرآیند انتقال و توسعه می باشد. نوآوری عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته و عامل حسرت کشورهای در حال توسعه می باشد. امروزه فناوری و انرژی نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می نماید، لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف از جمله حفظ محیط زیست و معماری شهر پایدار و بکارگیری یافته های جدید جهت رساندن مصرف انرژی به حداقل در فضای شهری و زندگی روزمره حفظ انرژی و به حداقل رساندن مصرف انرژی در جهان یک نیاز مهم می باشد. امروزه ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در معماری و مهندسی عمران می تواند یک چشم انداز وسیع در راستای حفظ محیط زیست و معماری پایدار و شهری سالم را به ارمغان داشته باشد. لذا تقویت هرچه بیشتر تکنولوژی در معماری، مهندسی عمران و محیط زیست و توسعه آن موجبات باروری و خودباوری مردم یک کشور را نوعاً افزایش داده و آنرا به یک کشور مهم در جهان تبدیل می نماید. آنچه مسلم است حرکت به سوی توسعه وآبادانی زمانی محقق خواهد شد که زیرساخت های علمی وعملی موجودباشد، دانشگاه ها ، سازمان های مهندسی و سایردستگاه های اجرایی ضامن و مجری ایجاد این زیرساخت ها می باشند.
از این رو برگزاری سمینار آموزشی تخصصی مهندسی در دانشگاه شهید بهشتی تهران در راستای برگزاری موفق چندین دوره تخصصی و کنگره های علمی توسط AIA و بازتاب بسیار گسترده آنها و با بهره گیری از تجارب گذشته ، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگزاران و مدیران، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور و متخصصان و علاقه مندان مباحث معماری روز دنیا، مهندسی عمران و محیط زیست می باشد. برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها ومراکزتخصصی کشور و جهان درزمینه مفاهیم مشترک مهندسی معماری و عمران وسایرموضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد. بر این اساس، دبیرخانه سمینار آموزشی تخصصی(با متدد انجمن معماری آمریکاAIA) با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این سمینار در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده وبا دستاوردهای علمی و اجرایی روز دنیا، زمینه دستیابی به اهداف خود و جامعه را فراهم سازند.

محل برگزاری: تهران – دانشگاه شهید بهشتی
زمان برگزاری: ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۳
مهلت ثبت نام: لغایت ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳
حوزه های تحت پوشش: مهندسی عمران، معماری و شهرسازی پایدار

محور های سمینار:
چالش ۲۰۳۰ : اهداف و روندهای طراحی
– صنعت و حرفه در مدیریت ساخت
– قدرت اهداف و کاهش بار
– برجسته کردن مثبت: طراحی پاسخگوی اقلیم
– پوسته ساختمان: اهمیت پوشش حرارتی
– بکارگیری سیستم های غیرفعال برای کاهش بار
– نور طبیعی و طراحی نور هماهنگ
– سیستم های ساختمانی با عملکرد بالا
– نقش انرژی تجدید پذیر
– ماندگاری در شکل: رسیدگی، نگهداری و راه اندازی
– قراردهی در کنار همدیگر: دستیابی به اهداف ۲۰۳۰ در پروژه و دفتر کار

راه های ارتباطی:
وبسایت سمینار : www.Aworkshop.ir
ایمیل سمینار : info@Aworkshop.ir
لینک کانال تلگرام: telegram.me/aworkshop_ir
تلفن تماس دبیرخانه :  ۲۸۴۲۸۵۵۷ -۰۲۱

دریافت پوستر سمینار
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook