مسابقه رندرینگ

الف ) نحوه انتخاب طرح برتر
۱- چهار داور برای این مسابقه در نظر گرفته شده است که عبارتند از جناب آقای علی صیفوری (از آمریکا ) ، پیمان مکرم (از شیراز ) ، محمد دارابی ( از تهران ) و امیر عسگری ( از اصفهان).
۲- مسابقه به صورت کاملاً آشکار برگزار خواهد شد. تمامی کاربرانی که قصد شرکت در مسابقه را دارند می بایست طرح های خود را در گروه اعلام شده در انتهای مطلب آپلود نمایند. داوران مسابقه به صورت مجزا برای هر اثر ارسالی یک امتیاز از ۰ تا ۱۰۰ در نظر میگیرند. در نتیجه هر طرح ارسالی میتواند حداکثر ۴۰۰ امتیاز از نظر داوران داشته باشد. طبیعی است که نفر برنده در این مسابقه بالاترین امتیاز را خواهد داشت.
۳- بجز انتخاب طرح برتر از سوی داوران، طرحی که بالاترین Like را از دیگر کاربران دریافت نماید به عنوان طرح برتر از دیدگاه کاربران انتخاب شده و جایزه جداگانه ای دریافت خواهد کرد.

ب ) شرایط شرکت در مسابقه
۱- شرکت در مسابقه برای کلیه ایرانیان عزیز آزاد است.
۲- امکان استفاده از تمامی نرم افزارهای سه بعدی مانند ۳ds max , Maya , Houdini, Modo , Cinema4D , lightwave , Blender , softimage XSI آزاد می باشد.
۳- استفاده از تمامی موتورهای رندرینگ از جمله Vray , Arnold , Octane ,Arion , Mental Ray, Cycle , Maxwell , renderman و … آزاد است.
۴- استفاده از تکنیک های Post Production به هر طریق غیر مجاز خواهد بود. این مسابقه صرفاً خروجی رندرینگ مستقیم توسط موتورهای رندرینگ می باشد. انجام کلیه تکنیک های Post Production و استفاده از Render Passes چه درون نرم‌افزار و چه با استفاده از نرم افزارهای جانبی غیر مجاز می باشد.
۵- کاربرانی که به جهت ساخت متریال ها، اقدام به ساخت Shader نمایند (شیدر نویسی) امتیاز ویژه خواهند گرفت.
۶- یک صحنه سه بعدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای شرکت در مسابقه می بایست که متریال لازم برای مدلهای سه بعدی را طبق شرایط اعلام شده تولید نمایید، محیط را نورپردازی کنید و در نهایت خروجی رندر را بدون ویرایش در گروه اعلام شده آپلود نمایید.
۷- دوستانی که برای خود shader ایجاد کرده‌اند لازم است که صحنه مورد نظر را ارسال نمایند تا عمل‌کرد Shader مورد بررسی قرار گیرد. جناب آقای علی صیفوری مسئولیت بررسی و امتیاز دهی به shader ها را به عهده دارند.
۸-به جهت شرکت در مسابقه میبایست وارد وب سایت CgSector.com شوید و به عنوان یک عضو ثبت نام نمایید. ارسال آثار و شرکت در مسابقه توسط کاربران این سایت انجام خواهد گرفت.
۹- مدل سه بعدی در تاریخ ۱۳ مهر مصادف با عید سعید قربان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و مسابقه رسما آغاز می شود.
۱۰- با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود جوایز مسابقه افزایش یابد، حداقل ۴۵ روز برای تکمیل طرح ها و شرکت در مسابقه زمان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ج) جوایز مسابقه
۱- در حال حاضر شرکت مازستا اقدام به برگزاری این دسته از مسابقات نموده است. این شرکت برای شروع مسابقه جایزه ۳ میلیون تومانی خود را به صورت نقدی به نفر برتر اهدا خواهد کرد. همچنین به منظور تشکر و تشویق دیگر کاربران نیز از ۱۰ نفر برتر قدردانی کرده و جوایزی را به ایشان تقدیم خواهد کرد.
۲- در صورتی که تعداد شرکت کنندگان در مسابقه از حد انتظار فراتر روند شرکت مازستا موظف است که جایزه مسابقه را افزایش دهد.

۳- در طول برگزاری مسابقه در صورتی که اسپانسر دیگری با جوایز مناسب برای مسابقه به مازستا معرفی شود، جوایز جدید به مبالغ فعلی اضافه خواهد شد.

مسابقه در روز عید سعید قربان و با آپلود مدل سه بعدی مسابقه رسما آغاز خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر: www.dfmrendering.com
منبع خبری:www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook