فراخوان نمایشگاه عکس با موضوع: “سازه های کهن آجری”

فصل نامه علمی تخصصی دانشجویی شوادون با انتشار اطلاعیه ای از فراخوان نمایشگاه عکس با موضوع: “سازه های  کهن آجری” خبر داد.

این نشریه از تمامی علاقمندان دعوت نموده است تا عکس های خود را با موضوع سازه های کهن آجری  ارسال نمایند. این فراخوان به جهت جمع آوری و ارائه یک مجموعه از معماری با ارزش و کهن آجری در کشور جهت ارائه در هشتمین شماره از نشریه علمی تخصصی دانشجویی شوادون می باشد اما با توجه به شرایط ویژه شهر دزفول به عنوان شهر آجر عکس های مربوط به دزفول از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهند بود. تصاویر منتخب در هشتمین شماره از دو فصل نامه علمی تخصصی دانشجویی شوادون به همراه نام صاحب اثر چاپ خواهد شد.

شرکت کنندگان نهایتا تا ۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا عکس های خود را به ادرس الکترونیکی shavadoonjsu@gmail.com با عنوان “معماری کهن آجری” ارسال فرمایند.فایل های ارسالی می بایست شامل یک فایل ZIP حاوی عکسها و یک PDF مشخصات کامل فرستنده و معرفی هر عکس باشد. تصاویر می بایست حداقل در اندازه ۱۵*۲۰ سانتی متر و رزلوشن ۳۰۰dpi باشند. همچنین میزان تغییرات با نرم افزار های عکاسی نباید به اصالت تصاویر خدشه وارد کند.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook