فراخوان فضا سازی شهر تهران (پیشواز بهار ۱۳۹۴)

سازمان زیباسازی شهر تهران، با توجه به نزدیک شدن نوروز ۹۴ به منظور استفاده از طرح ها و ایده های هنری نسبت به فضاسازی محیط های شهری، فراخوان طراحی و ایده پردازی پیشواز بهار ۱۳۹۴ را منتشر کرد.

از آنجایی که محیط های شهری، مانند: میادین، پارک ها، حاشیه بزرگراه ها، تقاطع خیابان ها از فضاهای زنده شهری محسوب می شوند، توجه به شیوه های مختلف بیان هنری ، ارایه پیشنهادی مخاطب محور با رویکرد موقتی و ایجاد نگاهی نو در استفاده از سازه های شهری و در نهایت ارایه اثری برگرفته از هنر ناب، تلفیقی است سخت و ممکن که از مهمترین دغدغه های برگزارکنندگان در فضاسازی استقبال از بهار امسال می باشد.لذا هنرمندان می توانند آثار خود را در قالب تمامی سبک ها و شیوه ها به شکل تصویری(۳بعدی) یا ماکت به منظور فضا سازی، آرایه بندی، تزیین و ایجاد تنوع در محیط و با استفاده از عناصر بومی مانند حجم، رنگ، نور و … ارایه نمایند.

موضوعات فراخوان:
– هویت شهر تهران
– بانوی مهربانی، حضرت فاطمه الزهرا(س)
– فصل بهار و آیین های نوروزی
– خاطره انگیزی

هیات داوران:
مدیر هنری: روح الله شمسی زاده
هیات داوران: رضا قره باغی، بهنام کامرانی، بیژن غنچه پور

به سه اثر اجرایی منصوبه در سطح شهر که دارای بالاترین کیفیت اجرایی باشند پس از پایان تعطیلات نوروز، جوایزی اهدا خواهد شد.

۱- نفر اول:۴۰/۰۰۰/۰۰۰ریال
۲- نفردوم:۳۰/۰۰۰/۰۰۰ریال
۳- نفر سوم:۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال

شرایط ثبت نام:
– تکمیل فرم ثبت نام
– هرهنرمند می تواند با سه اثر در هر بخش فراخوان شرکت نماید.
– ماکت آثار به همراه تصویر شبیه سازی( جانمایی) در موقعیت انتخابی شهر تهران(مطابق طرح پیوست)با کیفیت۳۰۰ DPI و در اندازه A4 به آدرس دبیرخانه ارسال گردد.
– تکمیل فرم برآورد قیمت به همراه فرم مشخصات فنی شامل : مصالح و تکنیک ساخت اثر، ارتفاع و نحوه ایستایی(فرم آنالیز قیمت ۱و۲ )
– مسئولیت اصالت آثار و رعایت قوانین کپی رایت به عهده ارسال کنندگان است و هیپگونه مسئولیتی متوجه سازمان نمی باشد. آثار ارسالی به هنرمندان مسترد نخواهد شد.
– به هیچ وجه امکان تمدید مهلت فراخوان وجود ندارد.

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور اجرای آثار در نوروز ۹۴ نسبت به انعقاد قرارداد ساخت و اجرای آثار منتخب اقدام خواهد نمود. بدیهی است آثار می بایست امکان اجرا و نصب تا تاریخ ۲۵ اسفند ۹۳ را بصورت کامل داشته باشد.

گاهشمار فراخوان:
ثبت نام:
۷تا ۸ بهمن ماه ۹۳
داوری: ۹بهمن ماه ۹۳
اعلام نتایج: ۱۴ بهمن ماه ۹۳

سایت مربوطه: www.zibasazi.ir

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “فراخوان فضا سازی شهر تهران (پیشواز بهار ۱۳۹۴)”

  • غلامحسین مصطفی پور wrote on ۲۸ دی, ۱۳۹۳, ۸:۵۸

    متاسفانه سابقه ی مناسبی از سمت این سازمان مشاهده نمیشود ، از کجا معلوم اتفاق مسابقه میدان انقلاب دوباره تکرار نشود؟ تا کنون در هیچ مسابقه به این صورت به شعور یک جمع توهین نشده است.

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook