فراخوان ارسال مقاله فصلنامه «بوم»

شیوه نامه ارسال مقاله:
فصلنامه بوم با روش آموزشی، خبری، تحلیلی، پژوهشی و با هدف انتشار نتایج پژوهش ها و تجربه های علمی و مطالعات میدانی در عرصه های مختلف علوم انسانی، بوم شناسی، میراث فرهنگی و گردشگری ایران و جهان با محورهای ذیل آماده دریافت مقاله های اساتید، پژوهشگران، متخصصین و دانشجویان می باشد.

۱.  مقاله ها باید در زمینه های:
– سکونتگاه های بومی
– معماری بومی
– بوم و توسعه پایدار
– فرهنگ و هنرهای بومی
– طبیعت و بوم
– گردشگری بومی
– بوم گرایی نوین
– معرفی آثار و چهره های ماندگار
و…

۲.  مقاله شامل:
شناسنامه (عنوان، بیوگرافی نویسنده، محل کار، تلفن) و متن (چکیده فارسی و انگلیسی، کلید واژه ها، مقدمه، اصل مقاله، هدف تحقیق، نتیجه گیری، پیشنهاد و منابع) می باشد.
۳.  در صورتی که مقاله ترجمه ای از نشریات معتبر و یا در ارتباط با آخرین رویدادهای علمی و فنی باشد، ارسال اصل مقاله همراه ترجمه الزامی است.
۴.  مطلب به روز بوده و در نشریه دیگری به چاپ نرسیده باشد.
۵.  مطالب ارسالی با فرمت Word document و با فاصله خطوط مناسب برای ویرایش بوده و همراه با جداول و نمودار و تصاویر jpeg رنگی به صورت پرینت و لوح فشرده ارسال شود.
۶.  در متن مقاله به منابع مورد استفاده ارجاع داده شود و شماره منبع انتهای پاراگراف داخل کروشه بیاید.
۷.  نوشته، توضیحات تصاویر، نمودارها و جداول تا جایی که امکان دارد فارسی باشد. جدول ها و تصاویر دارای شماره و زیرنویس بوده و داخل متن به آن اشاره شود و کیفیت آن جهت چاپ ۳۰۰ dpi باشد.
۸.  از به کاربردن کلمات و اصطلاحات غیرفارسی که دارای معادل متداول فارسی هستند، اجتناب شود و در صورت ضرورت استفاده، معادل فارسی آن نیز آورده شود.
۹.  ترجمه انگلیسی چکیده مقاله نیز ارسال شود.

ایمیل: info@boomconcept.com
سایت مرتبط: www.boomconcept.ir
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook