فراخوان ارسال مقالات «ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی عمران، معماری، هنر و طراحی شهری»؛ دانشگاه هنر اسلامی تبریز- بهمن ماه ۱۴۰۲

ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی عمران، معماری، هنر و طراحی شهری به عنوان یکی از معتبرترین، منظم ترین و با سابقه ترین گردهمایی شناخته شده سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری، هنر، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ ۱۷ الی ۱۸ بهمن ماه امسال با شرکت بیش از ۲۵۰۰ نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان با همکاری دانشگاه ساپینزا رم، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه هنر اسلامی، دانشگاه کوثر و سایر دانشگاه های برجسته ایران، ترکیه، تایلند و ایتالیا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌ گردد.
‌این رویداد مهم به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استاندارد های پژوهشی و علمی و مجوز های مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور در دانشگاه های برجسته ایران و جهان از جمله دانشگاه دولتی استانبول، دانشگاه کاسم باندیت بانکوک و دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار گردیده و با توجه به اعتبار بالا و پشتوانه علمی خود همه ساله در مجامع، سایت های تخصصی مربوطه و نهاد های معتبر داخلی و خارجی نمایه گردیده و مقالات و دستاوردهای علمی آن ثبت گردیده است.
برگزاری این کنفرانس همه ساله با شعار “طراحی پایدار شهری راهی به سوی توسعه پایدار آینده” فرصتی برای گردهمایی صاحب نظران، متخصصان و اندیشمندان درحوزه معماری، سازه و توسعه شهری بوده است.
با توجه به اعلام دبیرخانه کنفرانس ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاورد های نوین پژوهشی و اجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌ اندرکاران در زمینه عمران، معماری، هنر، توسعه شهری و محیط زیست کشور و جهان مهم ترین هدف برگزاری این کنفرانس با حضور اساتید برجسته بین المللی به خصوص از کشور ترکیه و ایتالیا می باشد. شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های دانشگاهی و دارای مجوز آن وزارت خانه دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

* در حال حاضر علاقه مندان فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق مراجعه به پورتال کنفرانس به آدرس www.7iccacs.ir ارسال نمایند.

محورهای اصلی کنفرانس عبارت اند از:
– مهندسی عمران و توسعه پایدار
– سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ ای
– مهندسی معماری و توسعه پایدار
– هنر و توسعه پایدار
– برنامه‌ ریزی، مدیریت و طراحی شهری
– مهندسی ترافیک، حمل و نقل و زیرساخت‌ های شهری
– مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری
– مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار
– منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ
– جامعه‌ شناسی و روانشناسی شهری
– مرمت بافت ها و آثار تاریخی
– مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران
م- دیریت جهانگردی و توسعه پایدار شهری
– مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی در پروژه

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای این کنفرانس همانند دوره های قبلی برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود.

همچنین از امتیازات اصلی این کنفرانس جهت پژوهشگران گرامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات در کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس، سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی، SID و سایر نهاد های بین المللی معتبر.
– برگزاری منظم کنفرانس در دانشگاه های برجسته ایران و جهان از جمله دانشگاه های دولتی استانبول، کاسم باندیت بانکوک و هنر اسلامی تبریز در سطح بین المللی.
– امکان داوری زودهنگام مقالات در صورت درخواست.
– تدوین و تکثیر کتاب مجموعه چکیده مقالات کنفرانس در ۲ جلد فارسی و انگلیسی با تیراژ بالا.
– همکاری دانشگاه های برجسته ایران، ترکیه، تایلند و ایتالیا در دوره های مختلف.
– نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات دوره های قبلی برگزار شده به طور کامل در پایگاه های معتبر.
– چاپ رایگان تمامی مقالات برگزیده کنفرانس بدون نیاز به داوری مجدد در ژورنال ها و مجلات معتبر ISI و ISC پشتیبان کنفرانس.
– اهداء گواهینامه های بین المللی کنفرانس به زبان فارسی و انگلیسی.
– امکان شرکت و ثبت نام در کنفرانس به دو حالت حضوری یا غیر حضوری.
– ارائه لوح تقدیر و جوایز نفیس به مقالات برتر.
– ارائه گواهینامه های اختصاصی دارای هولگرام امنیتی کنفرانس و مهر برجسته و کد شناسایی اختصاصی جهت استعلام و پیگیری آنلاین همراه با ضریب امنیت بسیار بالا و عدم امکان جعل و یا کپی.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.7iccacs.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره ۰۴۱۳۳۳۷۹۹۲۹ تماس حاصل فرمایند.

♦ تاریخ های مهم:
مهلت ارسال مقالات:
۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲
زمان اعلام نتایج داوری مقالات: ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲
آخرین مهلت ثبت نام: ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲
تاریخ برگزاری: ۱۷ الی ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

♦ دبیرخانه:
آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، خیابان شهید رضانژاد، جنب اورژانس تبریز، ساختمان مهندسان
تلفن: ۳۳۳۷۹۹۲۹ ۰۴۱ (زمان تماس: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعد ازظهر)
ایمیل: info@7iccacs.ir
سایت مرتبط: www.7iccacs.ir 

پوستر کنفرانس
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook