فراخوان ارسال ایده ها و نوآوری ها در حوزه مبلمان و دکوراسیون

ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل
کارگروه “مبلمان فردا” برگزار میکند:
فراخوان رونمایی از ایده ها و نوآوری های صنعت و دانشگاه

ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل (MOBLEX 2015) با هدف ایجاد فرصت های تجاری سازی، بازارسنجی و فراهم ساختن زمینه کسب تجربه و حضور ایده ها و نوآوری های دانش آموختگان طراحی و مهندسی و همچنین فعالان و نوآوران حوزه صنعت در فضای حرفه ای و تجاری نمایشگاه بین المللی مبلمان در نظر دارد زمینه حضور و ارایه نمونه های تکمیل یافته نوآوری های مبلمان و دکوراسیون و… را با شرایط حمایتی ویژه در این نمایشگاه فراهم آورد.

از علاقه مندان دعوت می شود با توجه به مدت محدود جهت برنامه ریزی اجرای این طرح، یک نسخه از تصاویر و اطلاعات نمونه پیشنهادی خود را همراه با رزومه، تصویر و شماره تماس صاحب اثر و هرگونه اطلاعاتی که گروه ارزیابی این رویداد را در انتخاب و قراردادن اثر خود در فهرست نهایی یاری می کند به نشانی ایمیل زیر ارسال نمایند.

برگزیدگان، با حضور در جلسه کارگروه غرفه “مبلمان فردا” در روند شیوه ارایه، شرایط حضور و طراحی این غرفه مشارکت خواهند نمود. تاریخ برگزاری جلسه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

مهلت ارسال: تا ۲۴ تیرماه ۹۴

ایمیل: info@deco-fair.com
سایت مرتبط: www.deco-fair.com
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook