عصری با استاد “رضا بهبهانی”

دفتر ارتباطات و امور بین الملل کانون معماران و شهرسازان جوان با هدف تجلیل از مقام و منزلت استادان و پیشکسوتان معماری، شهرسازی و مرّمت ابنیه و بافت‌های تاریخی کشور مجموعه برنامه‌هایی با عنوان «عصری با استاد» تدارک دیده است.

مهندس علی عطروش، سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل کانون با بیان این مطلب افزود: آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان جوان با آثار و اندیشه‌های استاد و فراهم نمودن زمینه انتقال تجارب پیشکسوتان و اساتید معماری، شهرسازی و مرّمت ابنیه و بافت کشور به جوانان از دیگر اهداف این برنامه‌ها است.
این نشست‌ها در منزل یا محل کار اساتید و با حضور دانشجویان و دانش آموختگان جوان و علاقمندان به استاد و در فضایی دوستانه و صمیمانه برگزار می‌شود.

نخستین برنامه از مجموعه برنامه‌های عصری با استاد به میزبانی:
دکتر رضا ایرانی بهبهانی

روز چهارشنبه ششم خرداد ماه ۱۳۹۴
همزمان با زادروز استاد،  و در منزل شخصی ایشان برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دیدار، نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی کانون به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۴۳۳ ارسال نمایند. جزئیات برگزاری برنامه به صورت تلفنی به شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.
سایت مرتبط: www.uia.ir

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook