سی‌وپنجمین نشست انسان‌شناسی و فرهنگ با موضوع «فیلم مستند و شهر»+پخش ۳ فیلم

سایت انسان‌شناسی و فرهنگ، دومین نشست از جلسات سه‌گانه پخش مستند خود را یکشنبه آینده، ۲۵ آبان ماه با موضوع «فیلم مستند و شهر» برگزار خواهد کرد. در این برنامه که با حضور مستندساز پیش‌کسوت و مدیر گروه فیلم مستند انسان‌شناسی و فرهنگ، محمد تهامی‌نژاد همراه است مستندهای «میدان بی‌حصار» به کارگردانی مهرداد زاهدیان، «ناخوانده در تهران» به کارگردانی مینا کشاورز و «سهم من از زیبایی» به کارگردانی شیرین برق‌نورد پخش شده و پس از آن، برنامه گفتگو و پرسش‌ و پاسخ با حضور کارگردانان طراحی شده است.
همچنین آخرین جلسه از این سه‌گانه فیلم مستند در تاریخ ۲ آذر ماه  و با موضوع «فیلم مستند و طبیعت» برگزار خواهد شد که با پنلی پایانی همراه است. در این پنل که جمعی از مستندسازان جوان و پیش‌کسوت کشور در آن مشارکت دارند مستندسازی نسل جوان و ویژگی‌های آثار آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جزئیات این نشست پایانی، متعاقبا اعلام می‌شود.

زمان: ساعت ۴ تا ۷ بعداز ظهر  یکشنبه ۱۸آبان
مکان: تهران، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، جنب خیابان برادران مظفر (انتقال خون سابق)، طبقه‌ی فوقانی کتاب فروشی فرهنگ، ساختمان مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری تهران

سایت مرتبط: www.anthropology.ir

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook