سه پروژه از دفتر‌ معماری کالبد برنده جشنواره بین‌ المللی معماری ۲۰۲۳ (WAFX 23)

مفتخریم اعلام‌ نماییم سه پروژه از دفتر‌ معماری کالبد برنده جشنواره بین‌المللی معماری ۲۰۲۳ (WAFX 23) در گروه‌ بندی‌ های مختلف شده است.
instagram.com/kalbod.studio
instagram.com/mohamadrahimizadeharch

• پروژه شهر سلامت دبی:
یک مجتمع مراقبت های بهداشتی شناور چند منظوره در دبی، با تلفیق فناوری های پیشرفته و طراحی پایدار، به عنوان برنده در رده سالمندی و سلامت اعلام شد.

• برج‌ های جاذب طوفان شن:
۲۵ برج با ساختار شیشه‌ ای در مسیر های اصلی طوفان دبی که برای جذب ذرات خاک با استفاده از میدان‌ های مغناطیسی مصنوعی برای مقابله با پدیده طوفان‌ های شن در شهرهای بزرگ بیابانی طراحی شده‌ اند، به عنوان برنده در رده فناوری ساختمان اعلام شد.

• حفر برای نور (ویلای قنات):
مجموعه‌ ای از ویلا، مدرسه و مخازن نگهداری آب در نزدیکی روستای تاریخی ارنان در استان یزد و ایران است که با الهام از قنات‌ های تاریخی ایرانی طراحی شده برنده بخش حفظ و‌ نگهداری منابع آبی  اعلام شد.

جایزه WAFX به پروژه هایی اعطا می شود که به بهترین وجه از طراحی و معماری برای مقابله با مسائل مهم جهان از جمله سلامت، تغییرات آب و هوا، فناوری، اخلاق و ارزش ها استفاده می کنند.

♦ نمــایش فیلم های پروژه:

 

تصویر پوستر
منبع خبر: regenerativefutures.space10.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook