سمینار تخصصی “بازنمایی چهره و آثار شهیدان در معماری و شهرسازی کشورهای اسلامی”

نشست تخصصی بین المللی پیرامون “بازنمایی چهره و آثار شهیدان در فضای شهری” در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

با همکاری و اساتید:
– دانشگاه پاریس، سوربن-پانتئون، مرکز تحقیقاتی تاریخ و هنر و باستان شناسی مهندسی
– دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده معماری و شهرسازی، قطب علمی معماری اسلامی، مرکز تحقیقاتی تحلیل عوامل آمایش محیط (متعامل EASAF )

با حضور: دکتر آتیه دوویکتور از دانشگاه پاریس

این سمینار در واقع بخشی از طرح پژوهشی پیشنهادی از طرف همکاران دانشگاه پاریس سوربون فرانسه که در آن مجموعه گردهم آیی های علمی نظیر کنفرانس، سمینار و کارگاه آموزشی، در کشورهای مختلف به ویژه بین کشورهای ایران، فرانسه و لبنان، و سازمان ها و نهاد های مختلف برای تقویت ابعاد پژوهشی طرح برگزار می شود.

هدف از این طرح ایجاد ارتباط و تبادل نظر رویکردهای مختلف در حوزه های فرهنگی متفاوت پیرامون مطالعه چهره “شهید” به مثابه عامل بسیج کننده، ازدهه ۱۹۸۰ در کشور های مسلمان بیان شده است. ویژگی خاص این پروژه تمرکز آن بر مسائل ملموس، جهت تحلیل تحولات صورت گرفته در رابطه با موضوع بازنمایی های چهره چند گونه و چند معنایی شهید در زمینه های فضایی – زمانی متفاوت (با نگاه ویژه در شهرسازی و معماری) می باشد.

در ادامه، نشست و نمایشگاه­هایی در مارسی، پاریس و بیروت برگزار خواهد شد. به شرکت کنندگان، گواهی معتبر اعطا می گردد.

زمان: شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ساعت ۱۴
مکان: سالن اجتماعات دانشکده معماری
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook