دوره یادگیری تعاملی بازآفرینی شهری با رویکرد مشارکت مردمی

دوره یادگیری تعامل بازآفرینی شهری با رویکرد مشارکت مردمی، با حضور جمعی از اندیشمندان ، اساتید و صاحب نظران در امر حوزه بازآفرینی شهری ،همزمان با فرا رسیدن هفته دولت نخستین کارگاه تعاملی بازآفرینی شهری در محل سالن اجتماعات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران آغار بکار کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی ایران، در این کارگاه پنج روزه علاوه بر سخنرانی اساتید اهل فن، نشستهای تخصصی با موضوعات زیر برگزار خواهد شد:

– کارگاه مستند نگاری تجاری برتر
–  کارگاه چگونگی بسط، گسترش، تکرار و تعمیم تجارب برتر
– کارگاه همکاری های بین بخشی دست اندکاران در تعمیم تجارب برتر
– کارگاه تهیه برنامه اقدام
– سخنرانی عمومی نوآوری در ایجاد صندوق‌های توسعه و بازآفرینی شهری

در ابتدای آغار بکار این کارگاه مهندس مجید روستا با بیان اینکه بایستی از پتانسیل سازمان های غیر دولتی حداکثر استفاده مفید را ببریم . گفت حاشیه نشینی پدیده نوظهوری است که باگسترش زندگی شهری و مهاجرت روستائیان و ساکنان شهری کم برخوردار به شهرهای بزرگ، زندگی حاشیه نشینی با ساخت و سازهای غیراصولی روز به روز گسترش یافت است.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با همت شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی ، کارگروه منطقه ای بهسازی مناطق نابسامان شهری، موسسه توسعه سلامت هزاره سوم شهری از اول تا پنجم شهریور در شرکت مادر برگزار می گردد.

زمان: ۱ الی ۵ شهریور ۱۳۹۴
مکان: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۵۱
تلفن: ۶۰ ۸۸ ۷۸ ۸۸ – ۰۲۱
سایت مرتبط: www.udrc.ir
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook