دوازدهمین کنگره جهانی معماری خشتی در لیون فرانسه

دوازدهمین کنگره جهانی معماری  خشتی و گلین ( XIIth World Congress on Earthen Architectures -Terra 2016) از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ تیرماه سال ۱۳۹۵ در لیون- فرانسه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر دکترعلی  زمانی فرد عضو هیأت علمی و مدیر گروه مرمت و احیاء بناها و بافتهای تاریخی دانشگاه هنر از طرف شورای سیاستگزاری علمی کنفرانس Terra 2016 به عنوان یکی از اعضای هیات علمی کنگره انتخاب شده است.

بنابراین گزارش این رویداد علمی که به عنوان معتبرترین همایش علمی تخصصی مرتبط در دنیا شناخته شده، هر چهارسال یکبار در یکی از کشورهای دنیا برگزار می شود.
این کنفرانس محلی برای حضور جامعه علمی متخصص در زمینه معماری با خاک است که پیش بینی می شود بالغ بر ۸۰۰ متخصص از کشورهای مختلف دنیا در این کنفرانس شرکت نمایند. کنفرانس تحت حمایت ICOMOS-ISCEAH (کمیته بین المللی میراث معماری خشتی و گلین- ایکوموس) و کرسی معماری گلین یونسکو با همکاری مرکز میراث جهانی (WHEAP )، موسسه علمی کراتر CRATerre، و مدرسه عالی معماری گرنوبل برگزار خواهد شد و اعضای هیات علمی آن از بین متخصصین دانشگاهی و علمی حاضر در پنج قاره انتخاب می شوند.

سایت مربوطه: www.art.ac.ir

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook