دفتر هوبا طرح، بهترین شرکت میان مقیاس از نگاه مسابقه آرکیتایزر ۲۰۲۳

اختصاصی، تحریریه معمارنیوز – هومن بالازاده موسس و مدیر اجرایی دفتر هوبا طرح است. وی در سال ۱۳۵۷ در شهر تبریز به دنیا آمد. او دانش‌ آموخته‌ معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است. بالازاده با کسب کارشناسی ارشد معماری در سال ۲۰۰۳، شروع به کار در دفتر مهندسان مشاور شیردل و همکاران کرد؛ جایی که او به مدت دو سال عضو تیم طراحی بود و در چندین پروژه فعال بود.
بالازاده دفتر هوبا طرح را در سال ۱۳۸۶ با هدف توسعه پروژه هایی هماهنگ با ویژگی های فرهنگی و جغرافیایی سایت تأسیس کرد تا هر پروژه بستر جدیدی برای تحقیق و بررسی را تشکیل دهد.
این دفتر به موضوعات مختلفی از جمله نور، رنگ، رابطه معماری و شهر، مصالح ساختمانی، توسعه نمودارهای فضایی در معماری ایرانی و … پرداخته است. هوبا دیزاین با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی و فناوری های ساخت، سعی در ایجاد پروژه هایی دارد که پایدار و مقرون به صرفه هستند. در دفتر هوبا طرح یکی از معیارهای اصلی طراحی، ایجاد هماهنگی بین کل و جزء است؛ بنابراین در اکثر پروژه های طراحی شده توسط این گروه، جزئیات بر اساس مفهوم کلی طراحی شکل گرفته و سازماندهی می شوند.
پروژه های طراحی شده توسط هومن بالازاده توسط سازمان های مختلف ملی و بین المللی مورد تقدیر و جوایز قرار گرفته است.
گروه هوبا طرح مفتخر به عنوان برنده دفتر برتر میان مقیاس (١۶-۴٠ نفر پرسنل) مسابقه آرکیتایزر در سال ٢٠٢٣ شده است.

تهیه و تنظیم: معمارنیوز
سایت مرتبط: www.hoobadesign.com
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook