دفتر معماری کالبد | اولین دفتر معماری ایرانی برنده جایزه CTBUH |

اختصاصی، تحریریه معمارنیوز – دفتر معماری کالبد به عنوان اولین دفتر معماری ایرانی موفق به دریافت جایزه CTBUH، جایزه معماری ساختمان های بلندمرتبه، شده است.
این جایزه در حوزه پروژه های آینده نگر سال ۲۰۲۳ به پروژه برج های جاذب طوفان شنی اهدا شده است.
جایزه انجمن ساختمان های بلند مرتبه و زیستگاه شهری (CTBUH) جایزه مهم و معتبر معماری ساختمان های بلندمرتبه در دنیا محسوب می شود و به پروژه ها یا معمارانی از سراسر دنیا تعلق می گیرد که با دیدی متفاوت به طراحی و گسترش ساختمان های بلندمرتبه و زیستگاه های شهری پرداخته اند.

درباره Council on Tall Buildings and Urban Habitat:
انجمن ساختمان های بلند مرتبه و زیستگاه شهری (CTBUH) سازمانی پیشرو در جهان برای همه کسانی است که به آینده شهرها علاقه مند هستند. این سازمان بررسی می کند که چگونه افزایش تراکم شهری و رشد عمودی می تواند از شهرهای پایدارتر و سالم تر حمایت کند؛ به ویژه در مواجهه با شهرنشینی انبوه و اثرات فزاینده تغییرات آب و هوایی در سراسر جهان. رابطه بین سیاست، ساختمان ها، مردم، تراکم شهری، فضای شهری، فضای داخلی و زیرساخت کلیدی است.
شبکه اعضای CTBUH که در سال ۱۹۶۹ در ایالات متحده تأسیس شد، بیش از یک میلیون متخصص را در بر می گیرد که در تمام بخش های صنعت ساختمان در تقریباً همه کشورهای جهان کار می کنند: سرمایه گذاران، مالک-توسعه دهندگان، اشغالگران- مستاجرین، سازمان های دولتی، برنامه ریزان شهری، معماران، مهندسان، پیمانکاران، کارشناسان زیرساخت، مشاوران هزینه، مدیران ساختمان، شرکت های حقوقی، تامین کنندگان سیستم مواد، دانشگاهیان و بسیاری دیگر. این شورا با داشتن دفاتری در شیکاگو، شانگهای و ونیز، سالانه صدها برنامه چند رشته ای را در سراسر جهان از طریق بخش های منطقه ای و کمیته های تخصصی خود اجرا می کند. کنفرانس های سالانه و برنامه جوایز جهانی آن؛ از طریق پروژه های تحقیقاتی تامین شده و همکاری های دانشگاهی؛ و از طریق منابع آنلاین گسترده و خروجی های فیزیکی آن. وب سایت آن ابزارهایی را برای بهره برداری از داده های دقیق، تصاویر و اطلاعات فنی در بیش از ۴۰۰۰۰ ساختمان بلند – و همچنین شهرهایی که در آنها زندگی می کنند – در سراسر جهان در اختیار اعضا قرار می دهد.
CTBUH که در مقیاس جهانی عمل می کند، به عنوان یک پلتفرم برای اشتراک گذاری اطلاعات و شبکه های تجاری پیشرفته برای همه شرکت ها و متخصصان متمرکز بر آغاز، طراحی، ساخت و ساز و بهره برداری از شهرها و ساختمان های آنها عمل می کند.

لینک مرتبط: پروژه برج های جاذب طوفان شن

تهیه و تنظیم: معمارنیوز
سایت مرتبط: www.kalbodstudio.ir
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook