خانه هوشمند اشنایدر (بررسی، تجهیزات، مزایا)

در دهه‌های اخیر، با پیشرفت فناوری ورود به عصر جدیدی از نوآوری‌ها و تغییرات نموده است. یکی از حوزه‌هایی که توجه زیادی به خود جلب کرده و سبب ارتقاء کیفیت زندگی افراد شده، حوزه خانه هوشمند می‌باشد. یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندها در زمینه هوشمند سازی ساختمان، برند اشنایدر است. در این مقاله قصد داریم شما را با خانه هوشمند اشنایدر آشنا کنیم.
شرکت خانه هوشمند ونوس خدمات هوشمند سازی ساختمان را با برندهای مطرح دنیا به صورت صفر تا صد و مشاوره رایگان قبل از خدمات ارائه می‌دهد.

درباره شرکت اشنایدر الکتریک
اشنایدر الکتریک یک شرکت بین‌المللی فرانسوی است که در زمینه تولید تجهیزات برق، مدیریت انرژی، و اتوماسیون صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری و انرژی است. تمرکز اصلی این شرکت در سال ها متوالی بر روی طراحی و تولید قطعات و تجهیزات الکتریکی است.

تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر
تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر الکتریک شامل یک سری محصولات هوشمند و نوآورانه است که زندگی روزمره را آسان‌تر، ایمن‌تر و بهینه‌تر می‌کنند.  برخی از این تجهیزات شامل موارد زیر می‌باشد:

سیستم‌های کنترل اتوماسیون خانه
 از تجهیزات مهم خانه هوشمند اشنایدر، سیستم کنترل اتوماسیون است که به مدیریت اتوماتیک و کنترل تجهیزات مختلف در خانه هوشمند می‌پردازد. از جمله امکانات آن، کنترل نورپردازی، سیستم‌های HVAC، امنیت، و سایر تجهیزات هوشمند خانه را شامل می‌شود.

تجهیزات صوتی و تصویری
یکی دیگر از تجهیزاتی که در خانه هوشمند اشنایدر می‌توان به آن اشاره کرد تجهیزات صوتی و تصویری می‌باشد. از این محصولات می‌توان به پنل صوتی هوشمند نام برد. این تجهیزات، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تصال به دستیار گوگل به پنل مرکزی وصل شده و هر قسمت از خانه هوشمند خود را کنترل کنند.

سیستم نور پردازی هوشمند
 این سیستم با اتصال به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی برای کنترل نورپردازی بهینه و افزایش کارایی انرژی استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند از راه دور سیستم نور پردازی خانه هوشمند خود را کنترل کرده و تنظیمات مختلف را اجرا کنند. از جمله این تجهیزات می‌توان به پرده برقی هوشمند اشاره کرد.

سیستم‌های امنیتی هوشمند
این سیستم شامل دوربین‌های مداربسته هوشمند، سنسورهای حرکت و سایر تجهیزات امنیتی است که به وسیله اینترنت اشیا به یکدیگر متصل هستند. این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران به راحتی از راه دور امنیت خانه خود را نظارت کنند.

سنسورهای خانه هوشمند اشنایدر
سنسورهای خانه هوشمند اشنایدر الکتریک جزء تکنولوژی‌های موثری هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا محیط خود را به‌طور دقیق‌تر نظارت کرده و از امکانات خانه هوشمند به خوبی برخوردار شوند. این سنسورها شامل:
• سنسور حرکت
• سنسور دما و رطوبت
• سنسور نور
• سنسور گاز
• سنسور درب و پنجره
• سنسور صدا

مزایای خانه هوشمند اشنایدر
خانه هوشمند اشنایدر با تجهیزات و سیستم‌های هوشمند خود، مزایای بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بهینه‌سازی مصرف انرژی
 یکی از مزایای کاربردی خانه هوشمند اشنایدر این است که می‌توان  از طریق سیستم‌های هوشمند اشنایدر مصرف انرژی سیستم‌های گرمایش و سرمایش را به صورت دقیق کنترل کرد و از انرژی بهینه استفاده کرد. همچنین با کنترل هوشمند نورها، این سیستم‌ها به سهولت نورپردازی را به میزان نیاز افراد تنظیم می‌کنند و از مصرف انرژی زائد جلوگیری می‌کنند.

راحتی و کنترل به ‌دور از خانه
از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص،  می‌توانید از هر کجا که هستید تجهیزات خانه هوشمند خود را کنترل کرده و نظارت دائمی داشته باشید. برای مثال می‌توانید با پلتفرم EcoStruxure Home سیستم‌های هوشمند خانه خود را کنترل کنید.

امنیت بیشتر خانه شما
سیستم‌های امنیتی هوشمند خانه هوشمند اشنایدر از جمله دوربین‌های مداربسته، سنسورهای حرکت و سایر تجهیزات امنیتی که با هوش مصنوعی کار می‌کنند، می‌توانند امنیت خانه را بالا می‌برند. همچنین می‌توانید ورود و خروج اشخاص را کنترل کنید.

تجربه زندگی بهتر
با امکانات تصویری و صوتی هوشمند شرکت اشنایدر می‌توانید از تکنولوژی و آپدیت‌های روز دنیا بهره‌‌مند شوید. برای مثال با نصب پنل صوتی هوشمند می‌توانید موزیک مورد علاقه خود را در هر زمانی پلی کنید.

استفاده آسان و همگرا
سیستم‌های اشنایدر الکتریک با اتصال سریع به اینترنت اشیاء با دستگاه‌های دیگر هم‌گام شده و روند استفاده از دستگاه‌های هوشمند را بهبود می‌بخشد. تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر با سایر دستگاه‌های هوشمند قابل ارتباط هستند که این امکان را فراهم می‌کند تا به صورت همگرا و هماهنگ عمل کنند

آنچه اشنایدر را از دیگر برند‌ها متمایز می‌کند
همان‌طور که در بالا اشاره کردیم خانه هوشمند اشنایدر ویژگی‌هایی دارد که آن را از دیگر برندهای این زمینه متمایز می‌کند. شرکت اشنایدر توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال کم‌¬مصرف، علاوه بر رفع نیاز مشتریان در خصوص تجهیزات مرتبط، هزینه‌¬های آن¬ها را کاهش دهد و انرژی کمتری را تولید نماید که قطعاً به ذخیار انرژی کمک می‌کند. یکی دیگر از علت‌هایی که این شرکت توانسته رتبه بهتری داشته باشد، پشتیبانی محصولات آن‌ها است که به خوبی انجام می‌شود.

کیفیت محصولات اشنایدر چگونه است؟
خانه هوشمند اشنایدر با ارائه محصولات هوشمند الکتریکی یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه الکتریک است.  این شرکت که با جدیدترین استانداردهای اروپایی، محصولات خود را در سرتاسر دنیا به فروش می¬‌رساند، علاوه بر کیفیت خوب، نیازهای متنوعی را در حوزه اتوماسیون خانگی رفع می¬‌نماید. بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت خانه هوشمند اشنایدر
قیمت خانه هوشمند اشنایدر به عوامل متعددی مانند، تعداد تجهیزات هوشمندی که برای خانه خود تهیه می‌کنید، میزان تکنولوژی به کار رفته و ابعاد آن بستگی دارد. سطح پیچیدگی سیستم هوشمند نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. یک سیستم با امکانات پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

 نمایندگی اشنایدر در شهر تهران
برای پیدا کردن نمایندگی‌ها یا دفاتر اشنایدر در تهران، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید.

سایت رسمی اشنایدر
سایت رسمی اشنایدر الکتریک ممکن است فهرستی از نمایندگی‌ها و دفاتر خود در مناطق مختلف داشته باشد.

تماس با مراکز تماس مشتریان
از طریق تماس با مراکز تماس مشتریان اشنایدر، می‌توانید اطلاعات در مورد نمایندگی‌ها در تهران را دریافت کنید.

مشاوره با ارائه‌دهندگان محلی
ارائه‌دهندگان محلی در زمینه تجهیزات الکتریکی و اتوماسیون ممکن است دارای اطلاعات در مورد نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های اشنایدر باشند.

منابع صنعتی
در صنعت الکتریک و اتوماسیون، منابع صنعتی و نشریات متخصص ممکن است اطلاعات در مورد نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان داشته باشند.

جستجوی آنلاین
از موتورهای جستجو برای پیدا کردن نمایندگی‌ها و دفاتر اشنایدر در تهران استفاده کنید.

طراحی ساختمان و خانه جدا از مبحث هوشمند سازی است و شرکت‌های معماری طراحی متنوعی را برای طراحی خانه، شرکت‌ها، باغ و ویلاها و فروشگاه‌ها ارائه می‌دهند. ازجمله این گروه‌های معماری، می‌توان به گروه معماری بام آرک اشاره نمود که همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های هوشمند سازی ساختمان برای در نظر گرفتن زیر ساخت هوشمند سازی در نظر می‌گیرد.

منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.‏

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook