تمدید مهلت شرکت در همایش معماری، عمران و توسعه نوین شهری

مهلت شرکت در همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری تا جمعه (۵ اردیبهشت) تمدید شد. مجموعه مقالات این کنفرانس، در قالب نشر الکترونیک عرضه خواهند شد.
مهندس جعفر صراف‌زاده تبریز، دبیر اجرایی همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری در این‌باره اظهار کرد: همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، از سوی کانون ملی انجمن‌های صنفی مهندسان معمار ایران  در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که تمام مقالات این کنفرانس در پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهند شد، افزود: اندیشه‌ها و فن‌آور‌ی‌های نو در معماری و شهرسازی، زیبایی‌شناسی در معماری و شهرسازی، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مفهوم‌شناسی معماری و شهرسازی، شهرسازی و توسعه نوین شهری، مرمت بافت‌ها و آثار تاریخی، معماری و شهرسازی اسلامی، فرهنگ، هنر و معماری، معماری و توسعه پایدار، معماری داخلی و بوم‌شناسی، برخی از مهمترین‌ محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

دبیر اجرایی همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری، ادامه داد: از دیگر محورهای این همایش می‌توان به مهندسی سازه، مهندسی زلزله، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی ساخت و اجرا، آموزش و توسعه مهندسی عمران، مهندسی راه، حمل و نقل و ترافیک، نقشه‌برداری، ژئودزی و ژئوماتیک، فن‌آور‌ی‌های نو در مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار ـ ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مهندسی منابع آب، سازه‌های هیدرولیکی و دریایی اشاره کرد.

عضو هیات مدیره و دبیر انجمن صنفی مهندسان معمار استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما جایگاه طراح معمار و طراح سازه در توسعه نوین شهری مشخص نیست، با برگزاری این همایش می‌کوشیم، این جایگاه‌ها به‌صورت استاندارد بیان شوند تا بتوانند به‌صورت سیستماتیک و اصولی با یکدیگر در تعامل باشند.

وی با بیان این‌که مجموعه مقالات از اوایل بهمن‌ماه به دبیرخانه ارسال می‌شوند، گفت: دبیرخانه همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری، پیش از این مهلت شرکت در این همایش را اواخر اسفندماه اعلام کرده بود، اما به دلیل استقبال چشمگیری که مشاهده شد، این زمان را تا جمعه (۵ اردیبهشت) تمدید کرد.

صراف‌زاده تبریز، با اشاره به این‌که تاکنون ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده است، اظهار کرد: از میان این ۸۰۰ مقاله، ۴۰۰ مقاله پذیرفته شده‌اند. بقیه مقالات با هدف اصلاح و ارسال مجدد به دبیرخانه، به صاحبان آن‌ها ارایه شده است. همچنین برخی از مقالات به دلیل تطابق نداشتن با موضوع همایش و نداشتن سندیت علمی لغو شده‌اند.

دبیر اجرایی همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری افزود: مجموعه مقالات در سه سطح سخنرانی، نشر به‌صورت پوستر و درج در مجموعه مقالات بررسی می‌شوند. در نهایت مجموعه مقالات در قالب نشر الکترونیک در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

فراخوان همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook