تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه “فراخوان طراحی پنج میدان اراک”

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری اراک: با توجه به استقبال داوطلبان شرکت کننده از سراسر کشور به خصوص دانشجویان در فراخوان طراحی پنج میدان و با عنایت به تقاضا و درخواست های مکرر برای تمدید مهلت ارسال آثار به دلیل تداخل با زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها؛ مهلت شرکت در مسابقه تا تاریخ ۲۵ تیرماه ۹۴ تمدید شد.

کارشناس روابط عمومی سازمان زیباسازی با بیان این‌که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بیش از یک ماه تمدید گردیده خاطرنشان ساخت: انتظار می رود تعداد شرکت کنندگان در فراخوان و کیفیت آثار ارسالی بیش از پیش افزایش یابد.
وی افزود: شرکت در جشنواره داوطلبانه بوده و از شرکت کنندگان هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی گردد.
کارشناس روابط عمومی سازمان زیباسازی با اشاره به این‌که فراخوان طراحی پنج میدان با هدف بهسازی و بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به میادین اراک در سطح ملی برگزار می گردد بیان داشت: میادین منتخب مورد نظردر این فراخوان شامل میدان امام حسین(ع)، میدان نماز، میدان سرداران، میدان صنعت، میدان ورزش می شود.

وی ادامه داد: جوایز نفر اول لوح تقدیر و تندیس فراخوان و پنج سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم لوح تقدیر و تندیس فراخوان و دو سکه تمام بهار آزادی، نفر سوم لوح تقدیر و تندیس فراخوان و یک سکه تمام بهار آزادی خواهد بود.
کارشناس روابط عمومی زیباسازی همچنین گفت: طراحان آثار برگزیده فراخوان در مراسمی با عنوان آیین اختتامیه فراخوان در روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۵/۸ مورد معرفی و تقدیر قرار خواهند گرفت و به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در فراخوان اهدا می گردد.
وی هیات داوران را متشکل از پنج تن از اساتید برجسته کشوری و بین المللی شامل دکترای شهرسازی، دکترای طراحی صنعتی دکترای معماری، دکترای عمران و یک استاد مجسمه ساز بنام بین المللی برشمرد و اضافه کرد: گزینش نهایی و داوری آثار در روز چهارشنبه ۹۴/۵/۷ انجام می شود.

لازم به ذکر است که منتخبی از آثار برگزیده در نمایشگاهی در بخش جنبی اختتامیه فراخوان به نمایش گذاشته خواهد شد و علاقمندان می توانند نقطه نظرات، پیشنهادات و سوالات احتمالی در این خصوص را از طریق شماره تماس ۳۲۲۳۴۰۸۱-۰۸۶ روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری اراک پیگیری نمایند.
دریافت پوستر

لینک مرتبط: فراخوان طراحی پنج میدان در اراک

سایت مرتبط: www.zibasazi-arak.ir
منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook