تمدید مسابقه طراحی دکوراسیون داخلی برنامه تلویزیونی آشیانه ایرانی (مرحله اول)

به گزارش سرویس خبری معمارنیوز بنا بر اطلاعیه ی دبیرخانه مسابقه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برنامه تلویزیونی آشیانه ایرانی، با توجه به درخواست های مکرر جهت تمدید مهلت ثبت نام این رقابت از سوی علاقه مندان، آخرین مهلت ثبت نام و ارسال سوابق حرفه ای توسط واجدین شرایط به دبیرخانه مسابقه، لغایت پایان وقت اداری روز شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ تمدید گردید.

همچنین در بخش “شرایط شرکت در مسابقه «آشیانه ایرانی»”، توانایی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی از ۲ واحد آپارتمان به ۱ واحد آپارتمان تغییر یافته است.

شایان ذکر است برنامه تلویزیونی آشیانه ایرانی در راستای ارتقاء سطح کیفی در تولید، خدمات، محصولات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، این مسابقه تلویزیونی را در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای با حضور متخصصین حوزه هنر، معماری و بازیگران مطرح سینما برگزار می نماید.
لذا از کلیه شرکت های واجد شرایط و علاقه مند دعوت می شود تا با ارائه سوابق حرفه ای و توانمندی های خود، وارد عرصه این رقابت ملی شوند.

لینک مرتبط: مسابقه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برنامه تلویزیونی آشیانه ایرانی (مرحله اول)

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook