تغییر تاریخ سومین کنفرانس سازه و معماری با محوریت بیونیک – دانشگاه تهران

سومین کنفرانس بین‌المللی معماری و سازه آبان ماه برگزار می‌شود.
تاریخ برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی معماری و سازه- بیونیک از ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه به آبان ماه سال جاری تغییر یافت.

سومین کنفرانس بین‌المللی معماری و سازه- بیونیک به ریاست پروفسور محمود گلابچی و به دبیری علمی دکتر کتایون تقی‌زاده با محور بیونیک با همکاری قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران ۱۷ و ۱۸ آبان ماه برگزار می‌شود.

تداخل زمان برگزاری کنفرانس با  بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و از سوی دیگر همزمانی کنفرانس با برگزاری کنکور کارشناسی ارشد معماری و هنر ازجمله مواردی بود که برگزارکنندگان را برای تغییر زمان کنفرانس متقاعد ساخت.

همچنین گروه اجرایی به دبیری مهندس علیرضا بهزادی با در نظر گرفتن فصل امتحانات در خرداد ماه،  آغاز ماه مبارک رمضان و تعطیلی دانشگاه در تابستان تاریخ ۱۷ و ۱۸  آبان ماه را برای برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی معماری و سازه انتخاب کردند.

سومین کنفرانس بین‌المللی معماری و سازه- بیونیک با حضور استادان برجسته ملی و بین‌المللی در زمینه‌های معماری، سازه و علوم بیونیک در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

لینک مرتبط: سومین کنفرانس سازه و معماری با محوریت بیونیک

پوستر جدید
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook