برگزاری پاویون ملی ایران در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هند

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هند –THE BIG 5 Construct  India توسط شرکت نمایشگاهی dmg:: eventS و فدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع هند (FICCI) از ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۴ (۱۰ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۵) در مرکز نمایشگاهی بین المللی هند – بمبئی برگزار می شود.

کشور هند دارای یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد دنیاست که تخمین زده می شود تا سال ۲۰۵۰ تبدیل به سومین اقتصاد بزرگ جهان شود. این کشور با ارایه پروژه های زیرساختی و ساختمانی عظیمِ برنامه ریزی شده و یا در حال اجرا، فرصت های چند جانبه ای در اختیار فروشندگان محصولات و خدمات ساختمانی قرار می دهد. از این رو نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هند دروازه ای سازمان یافته و حرفه ای برای راهیابی به این بازار مهیج است که بی شک در سال های آتی توسعه بیشتری خواهد یافت.

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هند THE BIG 5 یک رویداد جهانی است که همه فعالان حرفه ای صنعت ساختمان باید در آن حضور داشته باشند تا از دیدگاه های ارزشمند برای پیشرفت های جدید و گرایش های صنعت ساخت و ساز مطلع شوند. این فضا همچنین بستر جالبی برای فروشندگان و خریداران است تا به ملاقات با یکدیگر پرداخته و فرصت های تجاری را کشف کنند. دسترسی به شبکه ای با بیش از ۵۰۰۰ خریدار تخصصی ساخت و ساز بین المللی، ملاقات با انبوه سازان املاک، پیمانکاران واقعی، مشاوران ساختمان، پیمانکاران تجهیزات ساختمانی، مدیران تدارکات دولتی، معماران، مهندسان، طراحان داخلی، به نمایش گذاشتن زنده محصولات، برگزاری سمینارهای رایگان و کارگاه های آموزشی از جمله خدمات و فرصت های این رویداد بی نظیر است.

از مهم ترین شاخصه های این نمایشگاه می توان به حضور بیش از ۳۰۰ غرفه دار از بیش از ۲۵ کشور جهان، استقبال بازدیدکنندگان متخصص از بیش از ۴۰ کشور جهان، برگزاری سمینارهای رایگان در زمینه های محیط زیست، مدیریت پسماند، مدیریت پروژه و بتن، برگزاری کارگاه های آموزشی به همراه ارایه گواهینامه، ایجاد فرصتی مناسب برای مشارکت کنندگان به منظور دست یابی به بازار ۹۰۶ میلیارد دلاری و پروژه های ساخت و ساز کشور هند و سرمایه گذاری های دولتی این کشور به ارزش ۴۰۵ میلیارد دلار اشاره کرد.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg برای سومین سال متوالی برگزارکننده پاویون ملی ایران با مشارکت شرکت های مطرح ساختمانی ایرانی در این رویداد عظیم خواهد بود.

زمان: ۱۹ الی ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۴
مکان: مرکز نمایشگاهی بین المللی هند – بمبئی

در صورت تمایل به مشارکت و کسب اطلاعات تکمیلی با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با شماره های ۰۹۱۲۹۴۷۹۲۵۰ – ۳۲۶۱۱۶۰۸ – ۳۲۶۱۱۶۱۴(۰۳۱)  تماس حاصل فرمایید.
سایت مرتبط: www.isfahanfair.ir
دریافت تصویر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook