برگزاری سمینار «انسان، فضاهاى عمومى و کیفیت زندگى شهری»

همزمان با دومین جشنواره طراحی مبلمان شهری «دایره خلاق» سمینار علمی «تجربهٔ تهران: انسان، فضاهاى عمومى و کیفیت زندگى شهری» برگزار می‌شود.

دومین جشنواره طراحی مبلمان شهری «دایره خلاق» در کنار بخش رقابتی و نمایشگاهی، سمینار علمی «تجربهٔ تهران: انسان، فضاهاى عمومى و کیفیت زندگى شهری» را با حضور جمعی از اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می‌کند.

از موضوعات در نظر گرفته شده برای این سمینار علمی می‌توان به؛ مداخله در فضاهای عمومی، پایداری در طراحی، طراحی تجربه در تهران، چالش‌های طراحی مبلمان خیابانی، شهر هوشمند، مبلمان کودک و… اشاره کرد.

همچنین پنل‌هایی برای مناظره اندیشمندان در سمینار در نظر گرفته شده که موضوعاتی مانند ریتم در تهران، مدیریت زیبایی شهر تهران، اخلاق در شهر، زندگی در تهران قدیم (نگاه ویژه به بافت تاریخی تهران)، کم توانان و شهر تهران و… از مبحث‌های پنل‌های مناظره‌ای است.

سمینار تخصصی دومین جشنواره ی ملی دایره خلاق با موضوع «تجربه ی تهران» در قالب چهار نشست یا پنل تخصصی و شش سخنران کلیدی، با سخنرانان ایرانی و غیر ایرانی در دو روز متوالی برگزار خواهد شد.
در این چهار نشست، مهدی حجت، گیدو بایار ، میشاییل ارلهوف ، میترا خزاعی، یوتا برندس و فرهاد احمدی سخنرانی می کنند.

اساتید، حرفه‌مندان و هنرمندان برای حضور در این سمینار می‌توانند از ۲۰ دی ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد ملی اقدام نمایند.

زمان ثبت نام شرکت در سمینار: از یکشنبه ۲۰ دی  الی سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
زمان برگزاری: همزمان با دومین جشنواره طراحی مبلمان شهری «دایره خلاق»

لینک مرتبط: دومین جشنواره ملی مبلمان شهری دایره خلاق

سایت مرتبط: www.ccfestival.zibasazi.ir
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook