برگزاری جشنواره ملی “خواجه‌نصیر” در رشته‌های هفت‌گانه نظام مهندسی ساختمان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه از برگزاری جشنواره ملی خواجه‌نصیر در رشته‌های هفت‌گانه نظام مهندسی ساختمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دکتر یوسف مهمان‌نواز درباره جزییات جشنواره خواجه‌نصیر اظهار کرد: نخستین دوره برگزاری این جشنواره به دلیل محدودتر بودن و با تاکید بر ایده، طرح و مقالات برتر در حوزه مهندسی در واحد مراغه برگزار می‌شود.
وی افزود: رشته‌های هفتگانه نظام مهندسی ساختمان شامل معماری، برق، عمران، نقشه‌برداری، مکانیک، ترافیک و شهرسازی است که این جشنواره در سطح کشوری و ملی برگزار خواهد شد.

مهمان‌نواز با بیان اینکه در صورت موفقیت برگزاری این جشنواره آن را گسترش خواهیم داد، اظهار کرد: اگر جشنواره در رشته نظام مهندسی ساختمان با موفقیت برگزار شود قطعا این جشنواره را در سایر نظام مهندسی‌های دیگر گسترش خواهیم داد.
وی در رابطه با شرکت‌کنندگان این جشنواره و انتخاب مهندس برتر بیان کرد: مخترعانی که در حوزه مهندسی صاحب ایده‌های نو و اختراع هستند در این جشنواره شرکت خواهند کرد و قصد داریم که هر سال دو نفر را به عنوان چهره‌های ماندگار در حوزه مهندسی به جامعه معرفی کنیم.

نایب رئیس جشنواره ملی خواجه‌نصیر در مورد تاریخ برگزاری این جشنواره گفت: در پی رایزنی برای روز برگزاری این جشنواره هستیم که هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم اما با توجه به ۵ اسفند برابر با «روز مهندس» احتمال برگزاری جشنواره در این روز هست.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در مورد ارسال آثار به این جشنواره گفت:‌ هنوز زمان دقیق برگزاری مشخص نیست اما از زمان اعلام فراخوان قطعا تا یک ماه پیش از برگزاری جشنواره، آثار ارسالی مورد قبول خواهد بود.
وی یادآور شد: دبیری علمی جشنواره را دکتر احمد ملکی یکی از استادان عمران و ریاست جشنواره را دکتر محمدرضا ولیلو سرپرست واحد مراغه بر عهده دارند.

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook