برنامه گرامیداشت هفته معماری و گرافیک در موسسه آموزش عالی رسام

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی رسام در راستای پژوهش محوری و تاکید بر تحقیق همگام با آموزش، ویژه برنامه های بزرگداشت روزهای گرافیک و معمار را برگزار می نماید. در این ویژه برنامه ها که از تاریخ ۶ اردیبهشت ماه برگزار می گردد سمینارهایی با عنوان های “هویت گرافیک” به سخنرانی خانم شهرزاد اسفرجانی، “بررسی ارتباط آموزش و حرفه در معماری” به سخنرانی آقای دکتر ریسمانچیان، “کارگاه خلاقیت ذهن و تقویت حافظه” به سخنرانی آقای مهندس احمدی و همچنین سمینار و ورک شاپ “خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک” به سخنرانی خانم پریسا تشکری برگزار می گردد.

در ادامه ی این رویکرد این موسسه با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار اعضاء انجمن با موضوع “هوای پاک” نموده است. لازم به ذکر است این آثار برای اولین بار به نمایش گذاشته می شود. همچنین نمایشگاهی از آثار دانشجویان برتر فارغ التحصیل کارشناسی معماری برگزار می گردد.

sch09878_Page_1

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook