اعلام نتایج «آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسی، اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»

اعلام نتایج «آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسی، اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»

بدینوسیله به اطلاع می ‏رساند؛ نتایج مجموعه آزمون‌ های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ استخراج گردیده و شرکت‌ کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ ها می‌ توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ با مراجعه به سامانه آزمون‌ ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نتایج آزمون‌ های موصوف پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌ های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌ کنندگان و کنترل‌ های مکرر توسط کمیته‌ های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیکن چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌ تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نماید. به لحاظ برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده به درخواست‌ هایی که بعد از تاریخ‌ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌ گردد.

* لازم به ذکر است که نتایج آزمون معماری (طراحی) مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ در هفته چهارم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

سایت مرتبط: inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook