اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان (پایه سه) – اردیبهشت ماه ۱۳۹۷

بروزرسانی مورخ ۹۷/۵/۱۴:
اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه اردیبهشت ۹۷ و همچنین دانلود فرم درخواست بازنگری نتایج برورسانی گردید.

پیرو اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، بدینوسیله نتیجه آزمون‌ در سامانه ثبت‌نام آزمون ها درج می‌شود. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج آزمون‌های مذکور نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام نمایند.

«کارنامه آزمون ورود به حرفه مهندسان – اردیبهشت ماه ۱۳۹۷»

دانلود فرم درخواست بازنگری نتایج

*توجه: به جهت ترافیک بازدید از سایت و صفحه اعلام نتایج، هم اکنون سایت inbr.ir و صفحه اعلام نتایج از دسترس خارج گردیده است.
**توجه: قبل از انتشار این خبر، صفحه اعلام نتایج آزمون فعال بوده و شرکت کنندگان موفق به مشاهده کارنامه خود شده اند. اما متأسفانه ساعاتی بعد سایت از دسترس خارج گردیده و بعد از آن اطلاعیه ای به شرح ذیل از سوی سایت مقررات ملی ساختمان منتشر گردیده است که متاسفانه هیچ اشاره ای به این اختلال نشده است:

“به دنبال بررسی‌های انجام شده نتایج آزمون‌های موصوف مشخص و عصر روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۱۴ از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی به نشانی: www.inbr.ir در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. کلیه عزیزان شرکت کننده در آزمون‌ها می‌توانند از عصر روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۱۴ ضمن مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

شرکت‌کنندگانی که حدنصاب قبولی در آزمونها را کسب ننموده اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را صرفاً بصورت کتبی با ذکر مشخصات کامل ( شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس ) حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۵/۲۳ از طریق پست سفارشی به آدرس پستی زیر ارسال نمایند:

– آزمون‌های تستی کلیه رشته‌ها: تهران، صندوق پستی به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش). (بر روی پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌باشد).

ضمناً به اطلاع می‌رساند نتایج آزمون‌های بخش طراحی معماری نیز متعاقباً اعلام خواهد گردید.”
حامد مانی فر؛ مدیرکل دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان

لینک مرتبط: گزارش اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook