اطلاعیه ثبت‌ نام و زمان برگزاری «آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی)، اسفند ماه ۱۴۰۲»

بنا بر اعلام دفتر امور مقررات ملی ساختمان؛ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌ های ورود به حرفه می‌ رساند، آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) به‌ طور هماهنگ و همزمان به شرح زیر ثبت نام و برگزار می‌ شود:
• ثبت‌ نام آزمون‌ از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ آغاز و تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ ادامه خواهد داشت.
• برگزاری آزمون رشته معماری (طراحی) روز جمعه مورخ ۱۸ اسفند‌ ماه ۱۴۰۲.
از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌ کار می‌ توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌ نام آزمون‌ ها، نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام نمایند. متقاضیان ضروریست قبل از انجام ثبت‌ نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌ نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

تذکر مهم: با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا زمان برگزاری آزمون و ضرورت انجام برنامه‌ ریزی‌ های لازم جهت برگزاری آزمون، فرصت تعیین شده برای ثبت نام آزمون مطابق بازه زمانی فوق ‎الذکر بوده و به هیچ عنوان زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد. لذا متقاضیان ضروریست در اسرع وقت نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

توضیح اینکه شرکت‌ کنندگان آزمون آذرماه سال جاری که درخواست بازنگری به نتیجه آزمون خود ارسال نموده‌ اند می‌ توانند در آزمون اسفندماه سال جاری نیز ثبت‌ نام نمایند. بدیهی است در صورت تغییر نتیجه آزمون مذکور و کسب حد نصاب قبولی در آزمون آذرماه، هزینه ثبت‌ نام آزمون اسفند ماه در کیف پول نامبردگان ذخیره شده و یا در صورت درخواست متقاضی به حساب ایشان عودت داده خواهد شد.

سایت مرتبط: inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook