اطلاعیه اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه رشته معماری (طراحی) – اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

بنا بر اعلام دفتر امور مقررات ملی ساختمان؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) می‌رساند، نتایج آزمون موصوف استخراج گردیده و از ساعت ۱۳:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴-۰۶-۱۴۰۲ بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه به نشانی inbr.ir قابل مشاهده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

شرکت‌کنندگانی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی در این آزمون‌ نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را از طریق همین سامانه از روز شنبه مورخ ۱۸-۰۶-۱۴۰۲‏ و حداکثر تا روز چهار‌شنبه مورخ ۲۲-۰۶-۱۴۰۲ ارسال نمایند.

به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده از کلیه داوطلبان گرامی انتظار دارد که درخواست‌های خود را صرفاً در مهلت مقرر ارسال نمایند. بدیهی است بعد از تاریخ مقرر امکان ارسال درخواست مقدور نخواهد بود.

مشاهده کارنامه آزمون: |کلیک نمایید|
سایت مرتبط: inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook