فراخوان ارزیابی کیفی “انتخاب مشاور به منظور حضور در مسابقه طراحی پاویون ایران در اکسپو جهانی ۲۰۲۰ دوبی”

بروزرسانی مورخ ۱۰ بهمن ماه ۹۷:
تاریخ های مرتبط با “تمدید” فراخوان، و تغییراتی در محدودیت شرکت کنندگان در بخش”رشته و رتبه” مطابق بند سبز رنگ در این خبر درج و بروزرسانی گردید.

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی “انتخاب مشاور به منظور حضور در مسابقه طراحی پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو جهانی ۲۰۲۰ دوبی- امارات”

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سوی دولت عهده دار مسئولیت برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ دوبی می باشد و در نظر دارد از بین مشاورین دارای گواهینامه صلاحیت معتبر در رشته معماری و شهرسازی با حداقل رتبه ۲ (حداقل رتبه ۳) دعوت بعمل آورد تا با انتخاب ۱۰ مشاور بر اساس ارزیابی کیفی (RFQ) با تحویل اسناد، طراحی مفهومی، محتوایی و کالبدی، طراحی پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو مورد نظر را به مسابقه بگذارد.

کارفرما: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران
نشانی کارفرما: تهران، بزرگراه دکتر چمران، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران
محل اجرای مسابقه: نشانی کارفرما
روش ارزیابی: براساس اسناد ارزیابی کیفی
موضوع خدمات: طراحی مفهومی، محتوایی و کالبد پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی
رشته و رتبه: داشتن حداقل رتبه ۲ در رشته معماری و شهرسازی (انتظار میرفت مسابقه بصورت عمومی برگزار و این فرصت با حدود مشخص در اختیار تمامی اهل حرفه قرار داده میشد.) داشتن حداقل رتبه ۳ در رشته معماری و دفاتر معماری معتبر

محل و مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی: اسناد از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۳ لغایت پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۹ از طریق دبیرخانه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به آدرس فوق می باشد.
اسناد از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ لغایت پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ از طریق دبیرخانه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به آدرس فوق عرضه می گردد.

منبع: روزنامه ایران
سایت مرتبط: iran2020expo.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook