آغاز به کار نمایشگاه دائمی کتاب‌های تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی شهری؛ «دانش شهر»

اولین نمایشگاه دائمی کتاب‌های تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی شهری با عنوان «دانش شهر» در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، از تاریخ ۹ خردادماه ۹۵ آغاز به کار نموده است.

بابک نگاهداری؛ رئیس مرکز مطالعات، در مراسم افتتاح این نمایشگاه، ایجاد هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مرکز مطالعات در حوزه تولید دانش را یکی از اهداف مهم راه‌اندازی آن خواند و افزود: در این نمایشگاه دائمی حدود ۳۰۰ عنوان کتاب تخصصی با ۳ هزار مجلد در زمینه مطالعات مدیریت و برنامه‌ریزی شهری قابل عرضه به مخاطبین می‌باشد.

وی ادامه داد: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با راه‌اندازی کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی و ایجاد شبکه ملی مطالعات شهری سعی کرده است تا هم‌افزایی لازم میان ظرفیت‌های دانشی و فناورانه این مراکز را در وزارتخانه‌های مختلف، گروه‌های معماری و شهرسازی و مدیریت و برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه‌ها و مراکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرهای سراسر کشور ایجاد نماید.
وی در پایان افزود: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه دائمی از ۹ مرکز تحقیقاتی در حوزه‌های مطالعات شهری جمع‌آوری شده و دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث حوزه شهری زین پس می‌توانند از یک نمایشگاه مرجع در این حوزه استفاده نمایند.

مکان: ضلع شمال غربی میدان آرژانتین، طبقه همکف مجتمع بهاران، نمایشگاه تخصصی «دانش شهر»

سایت مرتبط: www.rpc.tehran.ir
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook