ششمین مدرسه تابستانی معماری داخلی آکادمی داموس ایتالیا و دانشگاه تهران

معرفی:
به دنبال برگزاری موفقیت آمیز پنج مدرسه تابستانی معماری داخلی در طی پنج سال گذشته، دوره جدید فشرده تخصصی طراحی مسکونی آکادمی داموس ایتالیا و دانشگاه تهران، به همت قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران، در تابستان ۱۳۹۵ در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این دوره بصورت کاملا عملی و با روش «یادگیری از طریق طراحی»، در قالب انجام یک پروژه واقعی طراحی داخلی (از تعریف مسئله و آفرینش کانسپت تا طراحی جزئیات) با متدولوژی خاص آموزش دیزاین آکادمی داموس و با موضوع «طراحی فضاهای مسکونی» تحت نظر یکی از اساتید برجسته این آکادمی برگزار خواهد شد و در انتهای آن مدرک بین المللی دوره های فشرده آکادمی داموس(به زبان انگلیسی) به شرکت کنندگان دوره ها اعطاء خواهد شد. این پروژه ها بصورت گروهی و از طریق هم افزایی اعضای هرتیم به انجام خواهند رسید.

 

مدرس دوره:
پروفسور Paolo Cesaretti ؛ معمار و طراح و استاد ارشد آکادمی داموس ایتالیا

ویژگی های شرکت کنندگان:
این دوره ها ویژه معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی و رشته ها و زمینه های مرتبط با طراحی مسکونی برنامه ریزی شده است و داشتن مهارت های پایه طراحی و آشنایی با مبانی هنر و طراحی و نیز توانایی کار گروهی برای شرکت کنندگان دوره ضروری است.

زبان دوره:
مباحث این دوره ها به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد و ترجمه همزمان به فارسی نیز صورت خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام: چهارشنبه ۵ خرداد ماه ۱۳۹۵

• دریافت فرم ثبت نام

با توجه به تجربه برگزاری پنج دوره گذشته و محدودیت در ظرفیت شرکت کنندگان دوره (۲۵نفر)، انتخاب لیست نهایی شرکت کنندگان دوره بر اساس اولویت ثبت نام آنان صورت خواهد گرفت و از مابقی متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد و وجه واریزی آنان بصورت کامل بازگردانده خواهد شد.

تبصره: مطابق قوانین آموزشی آکادمی داموس ایتالیا، به منظور دریافت مدرک بین المللی دوره، حضور و مشارکت تمام وقت در همه روزها و جلسات دوره برای کلیه شرکت کنندگان آن ضروری است.

زمان: ۱۳ الی  ۱۸ شهریور ماه ۱۳۹۵، به مدت شش روز از ساعت ۹ الی ۱۳  و   ۱۵ الی ۱۹
مکان: دانشکده معماری، پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران
آدرس: خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده معماری، قطب علمی فناوری معماری
تلفن: ۶۱۱۱۲۴۵۸
ایمیل: info@ceat.ir
سایت مرتبط: www.ceat-ut.ir
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook