نمایش˝کلاژی از کاربردهای معماری در سینمای جهان˝به همراه نقد و بررسی

در نخستین جلسه باشگاه فیلم شهر در سال جاری ˝کلاژی از کاربردهای معماری در سینمای جهان˝ساخته آرش خوشخو در پردیس ملت نمایش، نقد و بررسی می شود.

به گزارش  روابط عمومی موسسه تصویر شهر، در نخستین جلسه باشگاه فیلم شهر در سال جاری که در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود، اثر “کلاژی از کاربردهای معماری در سینمای جهان” به کارگردانی آرش خوشخو نمایش، نقد و بررسی می شود.

کار پژوهش و تحقیق این مستند در سال ۸۶ توسط آرش خوشخو انجام و ساخته شد که مدت زمان آن ۴۱ دقیقه می باشد. همچنین تدوین آن بر عهده بهزاد مصلح و متن نریشن آن را منصور ضابطیان خوانده است.

نخستین جلسه باشگاه فیلم شهر در سال جاری که با رویکرد جدیدی در پردیس‌های ملت، آزادی و رازی برگزار می‌شود در سه کارگروه مختلف طرح‌ریزی و اجرا می شوند که فیلم های تاریخ سینمای ایران و جهان در پردیس سینمایی ملت از منظر، شهر و سینما مورد بررسی قرار می‌گیرند.

همچنین محوریت گفت‌و‌گو در هر جلسه اختصاص به یک موضوع ویژه دارد که نخستین جلسه آن با عنوان “جست و جوی عینیت شهر، در ذهن سینما” با حضور همایون امامی به عنوان منتقد، علی فلاح‌پسند کارشناس معماری، آرش خوشخو کارگردان و نوا توکلی دبیر جلسه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت نام در جلسات باشگاه فیلم شهر می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۴۲۶۴۵۶ تماس حاصل و یا به وبسایت رسمی باشگاه فیلم شهر به آدرس اینترنتی www.bashgahfilmshahr.ir مراجعه کنند.

دوره جدید باشگاه فیلم شهر با رویکرد مطالعاتی و پژوهشی در حوزه مسائل شهری – اجتماعی و نسبت آن با سینما به دبیری سیداحد میکائیل‌زاده برگزار می‌شود.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook