فراخوان پاسخ به سوالاتی با موضوع “کار و جریان نقدی در شرکت های مهندس مشاور”

کمیته انتشارات جامعه مهندسان مشاور ایران در نظر دارد که موضوع کار و جریان نقدی در شرکت های مهندس مشاور در شرایط رکود کنونی و چگونگی برنامه برای بقای شرکت‌ها را در دوره کوتاه‌مدت ـ حداکثر یک‌ساله ـ به بحث جمعی بگذارد و نتایج آن را چه به‌صورت مقاله، سرمقاله، دیدگاه و… در فصلنامه «مهندس مشاور»  شماره ۶۹ ( پائیز ۹۴) منتشر نماید.

نوشتار آن همکار محترم دراین‌باره می‌تواند مشتمل به پاسخ به پرسش‌های زیر باشد:
۱ـ آیا میزان کار موجود آن شرکت با پرسنل موجود تناسب دارد؟ در غیر این صورت راهکار بقای آن شرکت چیست؟
۲ـ آیا جریان نقدی آن شرکت پاسخگوی هزینه‌ها هست یا خیر؟ در غیر این صورت راهکار بقای آن شرکت چیست؟
۳ـ آیا شرایط رکود کنونی را تا اواسط سال ۹۵ پایدار و مانا ارزیابی می‌کنید یا خیر؟ در صورت پاسخ مثبت راهکار بقای آن شرکت چیست؟
۴ـ آیا پروژه‌هایی دارید که انتظار می‌رود نیمه‌تمام متوقف شوند؟ در این صورت نسبت به پرسنل مرتبط با این پروژه‌ها چه اندیشیده‌اید؟
۵ ـ آیا شرایط دوران پساتحریم را متفاوت با شرایط راکد کنونی می‌بینید یا خیر؟ فکر می‌کنید شرایط خروج از رکود چه موقع جاری خواهد شد؟ و چه موقع می‌تواند به بقای شرکت شما کمک کند؟

لازم به ذکر است علاوه بر پاسخ به پرسش‌های فوق، هرگونه پرسش در این مقوله و همچنین هر نوع دیدگاهی را که مفید می‌دانید، مطرح فرمایید.

کمیته انتشارات تا تاریخ بیستم مهرماه ۱۳۹۴ منتظر پاسخ‌های آن عضو محترم است. پاسخ های خود را می توانید به فکس و یا ایمیل، ارسال فرمایید.
فکس: ۲۲۴۰۶۲۵۸
ایمیل: public@irsce.org

سایت مرتبط: www.irsce.org
منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook