دومین نشست پژوهشی معماری معاصر ایران با موضوع˝ مسجد و بناهای مذهبی˝

دومین نشست پژوهشی معماری معاصر ایران با موضوع˝ مسجد و بناهای مذهبی˝ با حضور جمعی از معماران و صاحب نظران رشته های علوم انسانی برگزار می شود.

پژوهشکده فرهنگستان هنر دومین نشست پژوهشی معماری معاصر ایران را با حضور و سخنرانی جمعی از معماران و صاحب نظران رشته های علوم انسانی روز ۲۶ و ۲۷ آذرماه ۱۳۹۳ ساعت ۲ تا ۶ بعد ازظهر در سالن ایران ساختمان اصلی فرهنگستان هنر واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به تقاطع طالقانی برگزار می شود.

در این نشست فرهاد احمدی، غلامرضا اسلامی، ایرج اعتصام، سید محمد بهشتی، مهدی حجت، رضا دانشمیر، اکبر زرگر، شهرام پازوکی، احمد پاکتچی و کوروش صفوی حضور خواهد داشت.

دبیر علمی نشست مسجد و بناهای مذهبی به عهده نیر طهوری است.

علاقمندان برای شرکت در این جلسات تا تاریخ ۱۹ آذر ماه می توانند در مورد ثبت نام خود اقدام کنند. شایان ذکر است پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال تصویر کارت دانشجویی برای دانشجویان برخوردار از تخفیف به همراه فیش واریز الزامی است.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “دومین نشست پژوهشی معماری معاصر ایران با موضوع˝ مسجد و بناهای مذهبی˝”

  • نیر طهوری (دبیر علمی نشست معماری مسجد و بناهای مذهبی) wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۳, ۱۱:۳۷

    با سلام و تشکر برای انتشار خبر، لطفا نسبت به تصحیح مکان برگزاری این نشست اقدام فرمایید. نشست معماری معاصر ایران ـ مسجد و بناهای مذهبی در سالن ایران ساختمان اصلی فرهنگستان هنر واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به تقاطع طالقانی برگزار خواهد شد نه در مجموعه آسمان واقع در زعفرانیه. لطفا این اشتباه را در اصل خبر تصحیح فرمایید. سپاسگزارم

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook