جوابیه دبیرخانه «مسابقه طراحی آرم جشنواره معماری ایران» در باب تأخیر در اعلام نتایج

اختصاصی، تحریریه معمارنیوز- جوابیه دبیرخانه «مسابقه طراحی آرم (لوگو) جشنواره معماری ایران» به معمارنیوز در باب تأخیر در اعلام نتایج

پیرو پیگیری های مخاطبان محترم از معمارنیوز در جهت اعلام نتایج «مسابقه طراحی آرم (لوگو) جشنواره معماری ایران» و تأخیر ۸ ماهه در اعلام نتایج این مسابقه که در دی ماه ۹۵ منتشر شد؛ و در نتیجه پیگیریهای مکرری که تحریریه معمارنیوز از دبیرخانه مسابقه انجام داده است، هم اکنون جوابیه ای که از سوی مسئول دبیرخانه جشنواره ملی معماری ایران در خصوص زمان اعلام نتایج مسابقه طراحی آرم (لوگو) و برگزاری جشنواره معماری ایران به معمارنیوز ارسال نموده اند را عیناً در ادامه منتشر مینماییم.
تحریریه معمارنیوز

 

آقای مهدی غنی یاری مسئول دبیرخانه جشنواره ملی معماری ایران؛
در خصوص به تعویق افتادن تاریخ برگزاری نخستین دوره؛ با توجه به اینکه در ذهن عزیزان رسانه و خانواده بزرگ معماری ابهامات و سوء تفاهم هایی در خصوص برگزاری نخستین دوره از جشنواره ملی معماری ایران ایجاد شده است و این نکات به نحوی به دبیرخانه منعکس شده لذا مواردی در این خصوص جهت رفع این سوءتفاهمات به استحضار می رسانم. همانگونه که عزیزان مطلع هستند، برگزاری تمام آیین ها و رویدادهای بزرگ در مقیاس ملی مستلزم آماده سازی مقدماتی است. از یک طرف نیازمند هماهنگی وسیع با دستگاه ها، نهادها، انجمن ها و بطور کلی همه ذی نفعان است، از طرف دیگر نیازمند تأمین منابع مالی و سرفصل های هزینه ای است و از طرفی نیازمند پشتیبانی علمی و حضور مخاطبان گسترده. از این رو برگزاری نخستین جشنواره ملی معماری ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و نیست، لذا از آنجا که زمان اعلام شده برای برگزاری نخستین جشنواره، با انتخابات ریاست جمهوری همزمان شده بود، علیرغم هماهنگی قبلی با دستگاه های ذیصلاح و جلب رضایت همکاران و مشارکت کننده در برگزاری که از دولت و از مدیریت شهری شهر تهران بودند، شاهد درخواست های مکرر برای به تعویق افتادن تاریخ برگزازی نخستین دوره بودیم که بنا به اهمیت حضور این دستگاه ها به تشخیص دبیرخانه و تأیید رییس و دبیرکل جشنواره، متأسفانه تاریخ برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

حال اینکه چرا تاریخ جدیدی برای برگزاری اعلام نمی شود باید خدمت عزیزان عرض کنم پس از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر وزرا و در پی آن تغییر در مدیریت شهری شهر تهران، تغییر در مدیریت دانشگاه ها و به تبع آن تغییر در مدیریت های میانی دستگاه ها و نهادها، متأسفانه موجب شد فرایند هماهنگی برای مشارکت دوباره صورت پذیرد. امیدواریم با تکمیل شدن این هماهنگی ها، زمان و مکان اصلی و برنامه ریزی جدید جشنواره، طی یک نشست رسانه ای در دهه فجر امسال از سوی دبیرکل جشنواره اعلام شود.

در خصوص مسابقه طراحی ارم جشنواره؛ ضمن پوزش از تأخیر پیش آماده بابت اطلاع رسانی مناسب باید عرض کنم ۴۳۰ نفر در قالب ۹۶۷ اثر از طریق سایت در این مسابقه شرکت کردند که ویرایش اولیه آثار انجام شده است. از بین آثارحدود ۱۰۰ اثر توسط هیأت انتخاب جهت داوری انتخاب شده اند. فرایند داوری به زودی انجام خواهد شد و منتظر هماهنگی یک جلسه جهت حضور همزمان داوران محترم در دفتر دبیرخانه جشنواره هستیم. تلاش دبیرخانه بر این است که با برگزاری نشست رسانه ای، نمایشگاه ۵۰ آرم برگزیده و نتایج برگزیدگان نهایی نیز در دهه فجر انجام شود.

در خصوص سایت جشنواره؛ برخی با مراجعه به سایت جشنواره اعلام می داشتند که از دسترس خارج شده است که باید خدمت این عزیزان عرض کنم با توجه به فرایندهایی که در خصوص انتخاب همکاران، داوران و ثبت آثار در جشنواره طراحی شده است و سایت موجود جشنواره از نظر فنی پاسخگوی نیازهای دبیرخانه نیست، لذا تصمیم بر آن شد تا سایت مدتی غیر فعال شود ولی به دلیل درخواست های مکرر سایت جشنواره دوباره فعال شده اما به زودی سامانه ارتباطی جدیدی با طراحی و امکانات جدید جایگزین سایت فعلی خواهد شد.
در پایان ضمن تشکر از علاقمندان و حساسیت قابل تحسین رسانه ها بابت پیگیری این موضوع اطمینان میدهم که الویت اصلی شورای برگزاری جشنواره ملی معماری ایران، برگزاری با کیفیت بالای جشنواره است.

لینک مرتبط: آخرین مهلت مسابقه طراحی آرم (لوگو) جشنواره معماری ایران

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

هرگونه استفاده از مطالب اختصاصی این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۲۳ نظر on “جوابیه دبیرخانه «مسابقه طراحی آرم جشنواره معماری ایران» در باب تأخیر در اعلام نتایج”

  • 123 wrote on ۱۵ آبان, ۱۳۹۶, ۱۵:۴۶

    دمت گرم معمار نیوز.
    خدا خیرتون بده حداقل ما که دستمون نمیرسید شما پیگیر بودید.دمتون گرم.
    دبیرخانه جشنواره خواسته نیت اش برای برگزاری این جشنواره که دهه فجر بوده بلاخره به این مهم برسه!مهم نیست دهه فجر۹۵ یا ۹۶!مهم اینه دهه فجر باشه:)

  • محمود wrote on ۱۸ آبان, ۱۳۹۶, ۲۳:۳۱

    ” پس از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر وزرا و در پی آن تغییر در مدیریت شهری شهر تهران، تغییر در مدیریت دانشگاه ها و به تبع آن تغییر در مدیریت های میانی دستگاه ها و نهادها، متأسفانه … ”

    کلا” هر هشت سال یکبار همه چی Reset میشه !

  • اکبر wrote on ۲۵ آبان, ۱۳۹۶, ۱۵:۱۰

    برای زدوبند فرصت کم بوده براشون.

  • 123 wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۶, ۱۱:۳۵

    این یه قسمت رو داشته باشید:
    سایت موجود جشنواره از نظر فنی پاسخگوی نیازهای دبیرخانه نیست، لذا تصمیم بر آن شد تا سایت مدتی غیر فعال شود ولی به دلیل درخواست های مکرر سایت جشنواره دوباره ***”فعال شده”*** اما به زودی سامانه ارتباطی جدیدی با طراحی و امکانات جدید جایگزین سایت فعلی خواهد شد.
    خدایی خیلی باحالن فقط سایت برگشته ولی هیچ به روز نمیشه و هر چی سوال میپرسی جواب نیست!فقططط برگردوندن ولی در واقع هیچ مسیولی نداره که بخواد جواب گو باشه یا سایت رو بروز کنه!
    کاش حد اقل از سایت جدید رو نمایی کنن البته فکر کنم طراحی سایت هم بمونه برای سال دیگه دهه فجر:)))برنامه ریزی نباشه میشه همین!
    راستی برای داوری منتظر حضور همزمان داوران در دبیرخانه بودید چی شد جمع شدند؟حتی نمیتونن یه روز رو تعیین کنن تا همه داورا همون روز حضور داشته باشن!واقعا که!

  • 123 wrote on ۵ دی, ۱۳۹۶, ۱۵:۲۰

    اخرش زلزله میاد میمیریم واز نتایج با خبر نمیشیم:(((
    والا هنو سایت جدیدشون هم راه ننداختن! ای بابا! با این فس فس اینا من که چشمم اب نمیخوره این دهه فجر نتیجه رو بگن!

  • 123 wrote on ۲۰ دی, ۱۳۹۶, ۱۷:۱۰

    رسما گندش رو بالا اوردن با این کارهاشون
    معمار نیوز عزیز شما اطلاع جدیدی از سایت جدیشون یا کلا الان چه وضعیتی دارن ندارید؟

  • 123 wrote on ۹ بهمن, ۱۳۹۶, ۱۰:۲۶

    میبخشید خبری نشد از این فراخوان؟
    دهه فجز هم رسید حتی سایت جدید نزدن که؟
    کسی خبر جدید نداره؟

  • معماران انقلابی wrote on ۱۱ بهمن, ۱۳۹۶, ۱:۰۸

    ” تلاش دبیرخانه بر این است که با برگزاری نشست رسانه ای، نمایشگاه ۵۰ آرم برگزیده و نتایج برگزیدگان نهایی نیز در دهه فجر انجام شود … ”

    نمیرید از این همه تلاش !

  • 123 wrote on ۱۶ بهمن, ۱۳۹۶, ۱۵:۵۲

    به خدا الان دهه فجره!پس چی شد نتایج!
    سردبیر محترم معمار نیوز شما اطلاعی ندارید؟؟؟؟؟

  • س. ا wrote on ۱۸ بهمن, ۱۳۹۶, ۱:۴۷

    دهه ی فجر هم شد و هیچ خبری نشد. اگر وضعیت جشنواره مشخص نیست و یا برنامه هاشون کنسل شده حداقل اطلاع رسانی می کردن. اجتناب از پاسخ گویی واقعا یک رفتار غیر حرفه ای هست و وضعیت جشنواره ای با چنین تیم مدیریتی و کادر اجرایی کاملا مشخص !!! واقعا جای سوال هست این همه تبلیغات و برنامه ریزی حتی اختصاص دادن یک برنامه ی تلویزیونی جهت معرفی برنامه های جشنواره و بعد هم چنین وضعیتی !!! بگذریم از اینکه تمام آنچه گفته شد صرفا اهداف آرمان گرایانه و بسیار کلی بود و نوع ارسال و آپلود مدارک مسابقه هم جای سوال زیادی داشت و هیچ رفتار حرفه ای از اول در این باره دیده نشد.

  • بانو wrote on ۱۸ بهمن, ۱۳۹۶, ۱۵:۲۷

    متاسفانه از بینظم ترین مسابقات برگزار شده همین مسابقه بود!!!جای تاسف داره واقعا!
    هیچ راه ارتباطی هم نیست که بتونیم صدامون رو به گوششون برسونیم.دهه فجر پارسال قرار بود نتایج اعلام بشه نشد!امسال گفتن دهه فجر و الان هم که ۱۸بهمن هست باز خبری نیست!ایا واقعا در این ۴ روز پیش رو نتایج اعلام میشود؟حتی سایتی که قولش رو داده بودن هم هنوز وجود خارجی ندارد!واقعا متاسفم!حتی سر سوزنی برای شرکت کنندگان که وقت گذاشتن و طرحی ارایه دادن ارزش قائل نیستن!
    شما که رسانه هستید لطفا از طرف ما شرکت کنندگان پیگیر باشید.بسیار ممنون میشم اگر یک خبری بگیرید و در سایت درج کنید.

  • M wrote on ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶, ۵:۲۰

    اقا پس چی شد این نتایج مگه قرار نبود تو دهه ی فجر نمایشگاه پنجاه ارم برگزیده برپا بشه پس چیییییی شد خداوکیلی این چه وضعیتیه؟؟؟؟!!!!!کاری میکنید که ادم دیگه به هیچکس نتونه اعتماد کنه

  • ایرانی wrote on ۲۳ بهمن, ۱۳۹۶, ۱۱:۳۶

    سلام
    دهه فجر هم تمام شد!!!
    متاسفانه قولی که در جوابیه به معمار نیوز هم داده بودن برای دهه فجر رو انجام ندادن!
    معمار نیوز جان اگه میتونی یه پیگیری بکن ببین چی شد پس دستت درد نکنه خدا خیرت بده .خیلی زحمت کشیدی حقیقتا.
    یا اگه میشه یه راه ارتباطی معرفی کن خودمون پیگیر باشیم.واقعا این همه بینظمی و چشم انتظار گذاشتن اگه اسمش حق الناس نیست پس چیه؟متاسفم برای برگذار کنندگان این مسابقه.لطفا کامنتم رو درج کنید.
    برقرار باشید

  • 123 wrote on ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶, ۱۰:۰۶

    بابا دیگه شما هم پیگیری نمیکنید؟؟؟ای بابا……

  • 123 wrote on ۲ اسفند, ۱۳۹۶, ۱۷:۰۳

    میبخشید شما دیگه پیگیری نمیکنید؟اخه حتی کامنتها رو هم درج نمیکنید!
    خوب ما هم تلاش کردیم وقت گذاشتیم واقعا نباید نتیجه ش رو ببینیم؟

  • 123 wrote on ۵ اسفند, ۱۳۹۶, ۱۰:۱۸

    چرا کامنتها رو نمیذارید؟

    تو رو خدا اگه کامنتها رو دریافت میکنید حد اقل درجش کنید بفهمیم خوندید.

  • 123 wrote on ۷ اسفند, ۱۳۹۶, ۱۱:۳۷

    به واقع از شمابه عنوان یک رسانه که خیلی راحت میتونه به خاطر جایگاهش جواب خیلی از مسایل که از دست عموم کارساز نیست رو بگیره “کمک “خواستیم برای رسیدگی به این موضوع.چرا دیگه پیگیری نمیکنید.ما میدونیم این مسایله و این بینظمیهای مسیولین این جشنواره ارتباطی به شما نداره و کسان دیگری باید پاسخگو باشن ولی ما دستمون به این مسیولین نمیرسه و راه ارتباطی ای باقی نگذاشتن که بشه از شون سوال کرد.
    یکباره دیگه “لطف” کنید و به عنوان یک رسانه صدای ما باشید در گوش مسیولین این مسابقه.خدا خیرتون بده.به خدا خسته شدیم.همه اش وعده!همه اش صحبت های پوچ!تو همین جوابیه قول سایت جدید قبلاز دهه فجر و برگزاری نمایشگاه در دهه فجر و معرفی برندگان همزمان با برگزاری نمایشگاه رو دادن!واقعا بینظمی تا این حد!یکسال و دو ماه داره میگذره!به خدا این قدر بینظمی افتضاحه!
    خواهش میکنیم یکبار دیگه این موضوع رو پیگیری کنید خدا خیرتون بده ان شالله

  • K wrote on ۱۶ اسفند, ۱۳۹۶, ۲۳:۴۱

    دهه فجر اومد و رفت, زلزله شد کشتی غرق شد هواپیما سقوط کرد عید هم داره میرسه اما خبری از این جشنواره نشد حسابی همه را گذاشتن سرکار 🙂

  • 123 wrote on ۲۰ فروردین, ۱۳۹۷, ۱۶:۱۱

    شما خبر جدید ندارید؟؟؟؟
    خواهش میکنم اگر خبر جدیدی دارید اطلاع رسانی کنید.

  • ایرانی wrote on ۷ خرداد, ۱۳۹۷, ۱۶:۱۵

    بابا تو رو خدا تو این ماه رمضانی اگه میتونید یه پیگیری بکنید.
    به خدا خسته شدیم به جز شما هم دستمون به جایی بند نیست.شما رسانه اید خب صدای ما رو هم به گوش مسیولان مسابقه یا مسیولان ذیربط برسونید.اخه یکسال و نیم گذشت هنوز از نتایج خبری نیست در جوابیه ای که به پیگیری شما داده بودن بعد یکسال قرار بود تو فجر ۹۶ نتیجه رو اعلام کنن ولی هنوز خبری نیست!
    خواهش میکنم خواهش میکنم کامنتم رو نشر کنید….

  • دبیر سرویس خبر wrote on ۸ خرداد, ۱۳۹۷, ۱۳:۰۰

    با سلام
    پیام شما دریافت گردید و به مسئول مربوطه در معمارنیوز ارجاع داده شد. و در نوبت بررسی و دستور پیگیری قرار گرفت.
    با احترام

  • دبیر سرویس خبر wrote on ۲۳ تیر, ۱۳۹۷, ۱۳:۳۱

    با سلام
    نتایج مسابقه مذبور در سایت معمارنیوز منتشر شده و شرکت کنندگان محترم میتوانید از طریق لینک زیر، اسامی و آثار رتبه های برتر را مشاهده نمایید:

    ۱۲ خرداد ۹۷؛ اعلام نتایج و نمایش آثار برتر مسابقه طراحی آرم (لوگو) جشنواره معماری ایران
    با احترام

  • ایرانی wrote on ۸ خرداد, ۱۳۹۷, ۱۷:۲۰

    واقعا ممنون.خدا خیرتون بده انشالله.

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook