فراخوان جایزه “لوح افتخار برنامه اسکان بشر ملل متحد”

فراخوان جایزه “لوح افتخار برنامه اسکان بشر ملل متحد”

برنامه اسکان بشر ملل متحد در جهت زندگی شهری بهتر تلاش می کند. ماموریت این کارگزاری ترویج و ارتقاء توسعه اجتماعی و زیست محیطی اسکان بشر و دست یابی به هدف مسکن در خور برای عموم است.

جایزه “لوح افتخار برنامه اسکان بشر ملل متحد” در سال ۱۸۹۸ آغاز به کار کرد و یکی از معتبرترین جایزه‌های اسکان بشر در جهان است. هدف این جایزه اذعان طرح‌هایی با مشارکت‌های چشم‌گیری در زمینه‌های سکونتگاه‌های انسانی، تامین مسکن، نمایش وضعیت افرادی که در فقر زندگی می کنند و یا آواره شده اند، توسعه و بهبود سکونتگاه‌های انسانی و کیفیت زندگی شهری برای همه گروه‌ها با تکیه بر هدف یازدهم توسعه پایدار: شهرها و جوامع پایدار است.

این جایزه، لوح یادبودی که نام برنده بر روی آن حک شده است، در بزرگداشت روز جهانی شهرها در تاریح ۹ مهر ماه ۱۳۹۷ به برنده اهدا می شود.

آخرین مهلت ارسال دستاورها برای جایزه طومار افتخار برنامه اسکان بشر ملل متحد ۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ است.

افراد، سازمانها، پروژه ها و شرکای کاری برنامه اسکان بشر ملل متحد می توانند نامزد جایزه “لوح افتخار برنامه اسکان بشر ملل متحد” باشند. این نامزدها شامل سازمان‌های دولتی و غیر دولتی شامل آژانس‌های امدادی دو جانبه، شهرها، مقامات محلی وشرکایشان، سازمان‌های مردم نهاد، بخش خصوصی، کمیسیون‌های ملی اسکان بشر و افراد مسئول، موسسات پژوهشی و آموزشی، نهادها و موسسات عمومی و خصوصی، آژانس‌های دو جانبه (آژانس‌های سازمان ملل متحد، بانک جهانی و غیره) ، رسانه و افراد مستقل هستند.

لطفا توجه داشته باشید که تمام جزئیات دستاوردها به همراه پیوست‌ها باید مطابق راهنمای جایزه “لوح افتخار برنامه اسکان بشر ملل متحد” به صورت آنلاین و یا از طریق ایمیل به whd@un.org ارسال شوند.

آخرین مهلت ارسال دستاورها: ۶ شهریور ماه ۱۳۹۷

دانلود فایل راهنمای جایزه

ایمیل: whd@un.org
سایت مرتبط: unhabitat.org.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook