ورکشاپ “تجربه عملی درک رفتارهای تکوینی در سیستم های طبیعی”

تجربه عملی درک رفتارهای تکوینی در سیستم های طبیعی “Emergent Prototyping”
دپارتمان معماری مدرسه معماری معمارانه در نظر دارد تا به چنین تجربه ای جامه عمل پوشانده و این امر را در یک کارگاه تحقیقاتی مطرح کند.

با حضور:
مرضیه لوئیس رجب زاده
محسن مریزاد

آرمان خلیل بیگی
اسماعیل متقی

در این کارگاه تحقیقاتی، برای تولید ساختارهای کاربردی و پاسخگو به نیروهای طبیعی و ساخت بشری، فرآیندهای موجود در ساختار های طبیعی مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد و به چگونگی اعمال این استراتژی ها در راستای تولید سیستم های ساختمانی هوشمند نیز پرداخته خواهد شد.

مدت زمان در نظر گرفته شده برای کارگاه عبارت از شصت ساعت و در قالب ۵ روز پیوسته از تاریخ ۳ تا ۷ اردیبهشت ماه می باشد. بدیهی است که در صورت نیاز و یا تمایل گروه کارگاه، این مقدار ساعت می تواند افزایش یافته و آتلیه مدرسه معماری معمارانه در اختیار این گروه قرار خواهد گرفت. نظر به محدودیت ظرفیت انسانی کارگاه و با تمرکز بر تعداد بهینه برای دستیابی به خروجی متناسب، با همفکری گروه اساتید، تعداد شرکت گنندگان ۱۶ نفر در نظر گرفته شده است که در قالب ۴ گروه ۴ نفری به فعالیت خواهند پرداخت.
اولویت حضور در کارگاه با دانشجویان و یا کنشگران حرفه ای معماری است که دارای تجربه در زمینه معماری پارامتریک، طراحی رایانشی و یا به طور مشخص معماری برآینده باشند.
پذیرفته شدگان اولیه تحت نظارت اساتید دوره، امکان ثبت نام در کارگاه را خواهند داشت.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
زمان دوره: ۳ الی ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، (به مدت ۵ روز)

– به کلیه شرکت کنندگانی که حداکثر تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه نسبت به ثبت نام قطعی و پرداخت شهریه اقدام نمایند ۵ درصد تخفیف و به ثبت نام گروه های ۳ نفر و یا بیشتر ۱۰ درصد تخفیف تعلق می گیرد.
– متقاضیان فایل مربوط به رزومه را از سایت مربوطه دانلود کرده و پس از تکمیل آن را به به ایمیل مدرسه معماری معمارانه ارسال نمایید.

آدرس:
تهران، بزرگراه کردستان، بزرگراه جلال آل احمد، نرسیده به پل گیشا، روبروی دانشکده مدیریت، پلاک ۹، واحد ۳.
تلفن: ۸۸۰۰۶۷۶۵-۰۲۱    فکس: ۸۸۰۱۱۸۴۲-۰۲۱
ایمیل: MemaranehGroup@gmail.com
سایت مربوطه: www.memaranehgroup.com

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook