پروژه ای از معماری روباتیک تهران [تَرم]؛ کارگاه و نمایش تابستانی

معماری روباتیک حوزه ای میان رشته ای است که طراحی و بکارگیری خلاقانه ی سیستم ھای سخت افزاری و نرم افزاری برنامه پذیر را در مقیاس پدیده و حرفه ی معماری مورد بررسی قرار می ھد. در این میان، ِتَرم -معماری روبوتیک تھران- با سفر به حوزه ھای محلی و جھانی و با در نظر گرفتن موضوعات اجتماعی و فناوری معماری، تصویر و مادیتی میان رشته ای از شیوه ھای طراحی تا ساخت را ترسیم کرده و می سازد. کارگاه تابستانی ِتَرم “مید این تهران #٠٧: روباتیک استپ-فریمز” نتایج پژوھشی و طراحی خود را به صورت مجموعه ای از روش ھای محاسباتی و نمونه سازی با تمرکز بر “پله”، به عنوان عنصری پویا و اصلی در معماری ارایٔه می دھد.

در طول این استودیو، اسکالولوژى و یا پله شناسى، به عنوان شاخه اى از علوم معمارى که متمرکز بر رابطه انسان و پله است مورد توجه و بررسى خواھد بود. به علاوه، از دید طراحى رایانشى، پله ھا فور-لوپ ھایی تودرتو ھستند که به وسیله آن ھا می توان مدل ھای معمارانه ی پیچیده و کارآمد را متصور شد. ساخت این پیچیدگی را میتوان با به کارگیری الگوھای ھندسی در مقیاس ھای متفاوت به نحوی درک کرد تا یکپارچگی میان سازه، کاربرد و زیبایی باز تعریف شود.

* آشنایى با نرم افزار راینو و گرس هاپر به تمامى شرکت کنندگان توصیه مى شود.

مدرسین:
سینا مصطفوی
شبنم حسینی
هستی گودرزی

دستیار: ادیب خائیز

میزبان ها: پلتفرم ٢٨ و رویداد پترنیتکچر در مرکز آفرینش های هنری نیاوران
* جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tramstudio.com/news مراجعه شود.
* علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام، نام، نام خانوادگى و مقطع تحصیلى خود را، ترجیحا در قالب رزومه، لغایت تا تاریخ ٢٨ مرداد ماه به ایمیل tramstudio.com@gmail.com ارسال نمایند.

زمان: ٣٠ مرداد ماه الی ١٧ شهریور ماه ١٣٩۶
تلفن تماس: ٠٩٣۵۶٠۴٠٠۵۵
سایت مرتبط: www.tramstudio.com
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook